14:53 , 1401/10/7
کد خبر: 000017866
بازدید: 1870
10 دی ماه تعطیل می شود؟/ شنبه مدارس تعطیل است؟

ورود سامانه بارشی جدید به کشور و پیش بینی کاهش دما و سرما از روز جمعه باعث شده گمانه زنی هایی برای تعطیلی شنبه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، سازمان هواشناسی طی روزهای اخیر پیش بینی کرده است که 24 استان کشور تا پایان هفته و تا روز جمعه، 9 دی ماه درگیر بارندگی، سرما، برف و کولاک باشند.

همچنین اعلام شده پس از روز جمعه و تا یکشنبه، 11 دی ماه نیز استان های مختلفی درگیر بارش برف و باران و کاهش دمای هوا باشند.

در صورتی که چنین شرایطی از نظر جوی غالب شود این احتمال وجود خواهد داشت که در برخی استان های کشور با تعطیلی مدارس مواجه شویم.

مدارس تهران شنبه، 10 دی تعطیل است؟

در ارتباط با تهران نیز سازمان هواشناسی کشور چنین پیش بینی کرده که ارتفاعات پایتخت تا روز یکشنبه شاهد بارش باشند.

طی 24 ساعت گذشته نیز برخی ایستگاه های تهران مانند فیروزکوه و آبعلی با دمای 10- درجه سانتیگراد به عنوان سردترین قسمت های پایتخت معرفی شده اند.

آلودگی هوا شنبه را تعطیل می کند؟

نکته دیگر اینکه چنین اعلان شده که به دلیل پایداری و سکون نسبی جو و بر اساس ویژگی ماندگاری هوای سرد طی این روزها شاهد انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود که ممکن است مانند بسیاری از روزهای دیگر مدارس استان تهران به دلیل آلودگی هوا تعطیل باشند.

شنبه تعطیل است؟

اما در هر صورت برای تعطیلی مدارس در اولین روز هفته آینده تاکنون از سوی مسئولان هیچ مطلبی اعلام نشده و این اخبار تنها در حد گمانه زنی بوده و به طور رسمی تائید نشده است.

بیشتر بخوانید:

چهارشنبه تعطیل شد؟ 7 دی مدارس تعطیل است؟

خبرفوری: چهارشنبه میان تعطیلی است/ 7 دی 1401 تعطیل شد؟

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید