14:48 , 1401/12/10
کد خبر: 000021126
بازدید: 8910
دعوای خیابانی دخترهای جوان در روز روشن+ فیلم هولناک

ماجرای دعوای خیابانی دختران نوجوان چه بود؟ «اشکان» کیست که دخترها برای او زد و خورد می کنند؟

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، کلیپی از دعوای خیابانی دخترهای نوجوان در فضای مجازی منتشر شده است. آنطور که در این کلیپ مشاهده می شود چند دختر نوجوان دور دختری دیگر حلقه زده و پس از درگیری لفظی شروع به کتک زدن او می کنند.

این ویدیو در فضای مجازی بیش از یک میلیون بازدید خورد. نکته قابل توجه واکنش تند و منفی کاربران فضای مجازی به الفاظ رکیک و فحاشی دختران آن هم در سنین نوجوانی، بود.

فیلم کتک کاری دختران نوجوان بر سر پسری به نام «اشکان»

در ادامه فیلم وایرال شده از کتک کاری دختران نوجوان که در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید.

دلیل فحاشی دختران در سنین نوجوانی چیست؟

فحاشی و بی ادبی در هر سن و جنسیتی بدون استثنا دیده می شود، اما به نظر می‌رسد که در دوره نوجوانی، دختران بیشتر به فحاشی می‌پردازند. برخی از دلایل محتمل عبارتند از:

  1. تأثیر رسانه ها: در جامعه ما، رسانه‌ها و فضای مجازی بسیار تأثیرگذار هستند و می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری رفتار دختران نوجوان باشد. فیلم‌ها، موسیقی و فضای مجازی ممکن است به عنوان فاکتورهای موثر در الگوی رفتاری دختران نوجوان شناخته شوند.
  2. اعتماد به نفس و خودآگاهی کم: بسیاری از دختران نوجوان با مسائل خود مانند تغییرات بدنی، جوانسازی پوست و مو و ... روبرو هستند که این امر می‌تواند اعتماد به نفس آنها را کاهش دهد. این افزایش فشار برای پذیرش جامعه و برقراری ارتباط با همسالان ممکن است موجب افزایش فحاشی در بین دختران نوجوان شود.
  3. نیاز به جذب توجه: برخی دختران نوجوان ممکن است برای جذب توجه دیگران، به فحاشی پردازند. آنها ممکن است فکر کنند که با این کار می‌توانند به سرعت به محبوبیت برسند و در جامعه مورد توجه قرار گیرند.
  4. عدم داشتن آموزش‌های لازم: برخی از دختران نوجوان ممکن است نتوانند از رفتارهای مناسب در جامعه آگاهی پیدا کنند. ممکن است این دختران برای رسیدن به هدف خود به رفتارهای ناگوار و غیرمناسب روی آوردند. اگر این دختران در دوران کودکی آموزش‌هایی درباره رفتار درست و مناسب در جامعه ندیده باشند، احتمالاً نمی توانند رفتار مناسبی در دوران نوجوانی از خود نشان دهند.
  5. مشکلات خانوادگی: ممکن است مشکلات خانوادگی همچون بحران‌های خانوادگی، نارضایتی از پدر و مادر، جنگ و خشونت خانگی و ... بر روی رفتار دختران نوجوان تأثیر بگذارند و ممکن است به دلیل این مشکلات، دختران برای فرار از این وضعیت‌ها به فحاشی روی آورده باشند.
  6. افراط‌گرایی در رفتار: گاهی اوقات دختران نوجوان به دلیل مشکلات روانی و جسمی از جمله افسردگی، اضطراب و ... به رفتارهای افراطی روی می‌آورند و فحاشی یکی از این رفتارهای افراطی است.

به طور کلی، فحاشی یک رفتار ناپسند و غیراخلاقی است و باید برای جلوگیری از این رفتارها، از طریق آموزش‌های مناسب و بهبود فضای اجتماعی، اقدامات لازم انجام شود.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید