11:01 , 1401/9/27
کد خبر: 000017286
بازدید: 2037
ثبت نام خودرو برای مادران زیر 18 سال/فروش فوق العاده ایران خودرو

ثبت نام خودرو برای مادران زیر 18 سال نیازی به گواهینامه ندارد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای مادران اعلام شد؟ ثبت نام خودرو برای مادران فرزند اول چگونه است؟ سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران فرزند دوم چیست؟ مدارک لازم ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران چیست؟ شرایط طرح جوانی جمعیت خودرو چیست؟ شرایط طرح جوانی جمعیت ایران خودرو چیست؟ نتایج قرعه کشی ۲۰۷ ویژه مادران اعلام شد. ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران فرزند سوم چگونه است؟ آیا برای ثبت نام قرعه کشی خودرو نیازی به گواهینامه است؟ ثبت نام قرعه کشی خودرو بدون گواهینامه چگونه است؟

فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، در شرایط ثبت نام قرعه کشی خودرو متقاضیان طرح ویژه مادران، یک دستگاه خودرو به هر کدملی و شماره تلفن اختصاص پیدا می کند. در این طرح نیازی به داشتن گواهینامه نیست. حتی مادران زیر 18 سال که دو فرزند دارند نیز می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو

فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو به اجرا در آمد. در این طرح دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ELX با موتور XU۷p برای ثبت نام متقاضیان وجود دارد.

در این فروش فوق العاده از چند طرح مختلف حمایت می شود:

  1. طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
  2. طرح جایگزینی خودرو های فرسوده 
  3. طرح ویژه مادران

ثبت نام قرعه کشی خودرو برای مادران زیر 18 سال/ بدون گواهینامه

همانطور که گفته شد در این مرحله از قرعه کشی محصولات خودروسازی ایران خودرو برای طرح ویژه مادران به هر کدملی و شماره تلفن یم دستگاه خودرو تخصیص داده می شود. همچنین در این طرح داشتن گواهینامه الزامی نیست. از طرفی مادران زیر 18 سال که دو فرزند یا بیشتر دارند نیز می توانند از این طرح استفاده کنند.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید