09:51 , 1401/9/20
کد خبر: 000017076
بازدید: 15408
تعبیر خواب گندم/ خوردن، کاشتن، چیدن گندم چه تعبیری دارد؟

دیدن گندم در خواب چه تعبیری دارد؟ تعبیر خواب گندم خوب است یا بد؟

تعبیر خواب گندم حضرت یوسف چیست؟ تعبیر خواب گندم امام صادق چیست؟ تعبیر خواب گندم هدیه گرفتن خوب است یا بد؟ تعبیر خواب گندم زرد چیست؟ تعبیر خواب گندم و مرده چیست؟ تعبیر خواب گندم خشک چه معنی دارد؟ تعبیر خواب گندم سبز خوب ایت؟ تعبیر خواب گندم برای دختر مجرد چه معنی دارد؟

تعبیر خواب گندم چیست؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، دیدن گندم در خواب بیانگر آن است که ابرهای تیره بر روی بیننده خواب پراکنده می شود و اندوه و غم کم کم در انتظار اوست. وفور و فراوانی و آرامش از اهل خانه آدمی که گندم یا آرد گندم می بیند کم نمی شود.

تعبیر خواب گیاه سبز گندم

دیدن گیاه سبز گندم در خواب بیانگر آن است که به مقامی خواهید رسید که مورد علاقه و احترام مردم قرار می گیرد. دیدن دانه های گندمی که در جاده ریخته شده در خواب بیانگر آن است که در آن سال رزق و روزی فراوانی خواهید داشت و مشکل مالی نخواهید داشت. اگر گندم در گونی باشد تعبیر به ضرر مالی و آغاز روزهای پر دردسر می شود.

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد دختر برای زن متاهل و دختر مجرد

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب عروس شدن زن متاهل و عروس شدن دختر مجرد و عروس شدن دوست

تعبیر خواب گندم زار

دیدن گندم زار در خواب بیانگر این است که شخص گرفتار چیزهایی می شود که مشخص نیست. به گفته برخی از مفسران، گندم کاشته شده در مزرعه را به بچه دار شدن بیان کرده اند. اگر دیده شود که گندم زار در آتش است، بیانگر آن است که در آن سال قحطی می شود، زندگی نا آرام خانوادگی و روزهای بدی در راه است.

دیدن اینکه در خواب محصول گندم زار را خرد می کنید، بیانگر این است که بیننده خواب برای انجام کارهایی تلاش می کند که از عهده آن بر نمی آید و در نتیجه ضررهای مالی و معنوی زیادی به او وارد می شود.

تعبیر خواب گندم سبز

دیدن گندم تازه و سبز در خواب به شخصی است که ایمان قوی دارد و کارهای نیک انجام می دهد اشاره دارد. این خواب بیانگر این است که فرد به کارهای خوب خود ادامه می دهد و خیلی زود پاداش می گیرد. به گفته برخی از مفسران، دیدن گندم سبز در خواب، تعبیر به این است که بیننده خواب از کسی که در موضوعی که به بن بست رسیده است، دانش بالایی دارد، سود می برد.

تعبیر خواب کاشتن گندم

دیدن اینکه در مزرعه یا باغی دانه گندم می کارید، بیانگر این است که در راه خدا کارهای نیک انجام خواهید داد. همچنین به عنوان ایجاد سرمایه گذاری های تجاری جدید، توسعه در فعالیت های تجاری و یک زندگی تجاری موفق تفسیر می شود. اگر گندم کاشته شده در مزرعه جوانه بزند، نشان دهنده آرامش در خانه و سال پرباری است.

اگر در خواب ببیند که گندم کاشته شده را کلاغ ها می خورند، تعبیر می شود که در نزدیک صاحب خواب شخصی است که بدی او را آرزو می کند.

بیشتر بخوانید: شنا کردن در استخر چه تعبیری دارد؟

بیشتر بخوانید:تعبیر خواب درخت سیب به چه معناست؟/ سیب سبز+ سیب قرمز+ سیب گندیده

تعبیر خواب چیدن گندم

دیدن اینکه در خواب گندم میچینید، بیانگر این است که مکان های جدیدی پیدا خواهید کرد و دوستانی در اینجا پیدا خواهید کرد. همچنین نشانه آن است که فرد باید در انتخاب های خود دقت کند تا روابط دوستانه ای که با افراد جدید، سودمند باشد. اگر گندم جمع‌آوری‌شده سبز باشد، نشان‌دهنده این است که کاری که قبل از زمانش شروع شده است، موجب ناامیدی می‌شود و اگر زرد باشد، نشان‌دهنده سود زیادی است.

تعبیر خواب خوردن گندم

اگر فرد در خواب ببیند گندم می خورد، این خواب نشان می دهد که از جایی غیر منتظره ارث می برد. اگر در خواب گندم خورده شده سفت باشد، بیانگر سودی است که در نتیجه تلاش زیاد به دست می آید. اگر گندم گندیده باشد، بیانگر آن است که صاحب این خواب ضرر مالی زیادی متحمل می شود و دچار افسردگی روحی می شود.

تعبیر خواب شستن گندم

اگر در خواب ببیند که دانه های گندم را می شویند، این خواب اینگونه تعبیر می شود که در هر کاری موفق و به مقامات عالی می رسد. همچنین نشانه آن است که برای رسیدن به سعادت و آرامش واقعی نباید از روشی که معتقد است دور شد.

  1. دیدن گندم در خواب بیانگر مال شریفی است که با سختی و تلاش و کوشش بسیار به دست آمده است.
  2. خرید گندم در خواب بیانگر آن است که بیننده دارایی است که در آن به وفور زندگی می کند.
  3. اگر در خواب گندم می کارید، تعبیر می شود که آن شخص به نفع مردم کارهای نیکو و سودمند انجام می دهد و ثواب آن را در همان زیبایی می بیند.
  4. دیدن اینکه در خواب گندم می کارید اما جو نمی کارید، بیانگر این فضیلت است که مردم باید آن گونه که هستند یا باید باشند ظاهر شوند.
  5. دیدن خوشه های سبز گندم در خواب به این معنی است که کسب و کار و تلاش بیننده خواب در هر مرحله از زندگی او همانطور که می خواهد پیشرفت می کند. همچنین به این معنی است که ارزانی و فراوانی وجود خواهد داشت.
  6. دیدن گندم روی تخت در خواب، بیانگر حاملگی زن بیننده خواب است.
  7. دیدن اینکه در خواب گندم خشک یا پخته می خورید، بیانگر آن است که با چیز ناخوشایندی مواجه خواهید شد.
  8. اگر در خواب ببیند که گندم بی فصل درو می کند، بیانگر آن است که با قرار گرفتن در معرض شایعات اطرافیان، موقعیت خود را از دست می دهد و ناراحت می شود.
  9. اگر در خواب ببیند شکمش پر از گندم خشک است، تعبیر به کوتاهی عمرش می شود.

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب گربه خاکستری چیست/ دیدن گربه خاکستری در خواب خوب است یا بد؟

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب کوتاهی مو چیست (دقیق ترین تعبیر خواب)

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید