11:11 , 1402/1/21
کد خبر: 000022965
بازدید: 1304
انفجار مهیب در فلاح چه خساراتی داشت؟+فیلم

شب گذشته یک خانه ویلایی دو طبقه در محله فلاح(منطقه 17) تهران دچار انفجار شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا،این حادثه حوالی ساعت 22:28 در یک ساختمان مسکونی دو طبقه قدیمی رخ داد و بر اثر آن ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

دلیل انفجار در فلاح چه بود؟

در حال حاضر هنوز درباره دلیل قطعی وقوع این حادثه توضیحی داده نشده و بررسی ها در حال انجام است اما بر اساس آنچه رسانه ها منتشر کرده اند در طبقه همکف این ساختمان دو مغازه قرار داشته که گویا یکی از آنها فروشنده  وسایل آبگرمکن و تاسیسات بوده که این احتمال داده می شود که انفجار از این مغازه شروع شده باشد.

شدت انفجار در فلاح

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در ارتباط با این حادثه توضیح داد: انفجار رخ داده دارای چنین شدتی بوده که حتی صدای آن در چند خیابان دورتر هم به گوش رسیده و شیشه های ساختمان های اطراف نیز بر اثر این انفجار خرد شده است.

وی گفت: علاوه بر این برخی خودروهای موجود در اطراف این ساختمان نیز بر اثر شدت حادثه و پرتاب تکه هایی از ساختمان تخریب شده اند.

بیشتر بخوانید:

آتش سوزی مهیب در تهران/ سه کانتینر لوازم خانگی سوخت

ملکی همچنین از تخریب نیمی از این ساختمان دو طبقه خبر داد و افزود: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل موفق شدند سه آقا، دو خانم و یک کودک یک تا دو ساله را اززیر آوار نجات دهند که هر شش نفر دچار مصدومیت شده و به اورژانس تحویل شدند.

سخنگوی آتش نشانی به سکونت چهار خانم در طبقه بالای این ساختمان اشاره کرد و با بیان اینکه این افراد پس از حادثه راهی برای خروج نداشتند، گفت: آتش نشانان با استفاده از نردبان برای خروج آنها تلاش کردند و بدین ترتیب 10 نفر از این ساختمان خارج شدند.

وی همچنین یادآور شد که با این حادثه کوچه مربوطه نیز مسدود شده و آتش نشانان جستجو برای یافتن حادثه دیدگان احتمالی را همچنان ادامه می دهند چراکه این احتمال وجود دارد که حتی افرادی که در حال عبور از کوچه بوده اند نیز دچار حادثه شده باشند.

تاکنون نشت گاز دلیل احتمالی این حادثه به نظر می رسد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید