17:32 , 1402/1/11
کد خبر: 000022542
بازدید: 2282
استورمی دنیلز کیست؟ چه ارتباطی بین او و ترامپ است؟

استورمی دنیلز یک شخصیت شناخته شده در فیلم های پورن به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار بین الملل ایونا، استورمی دنیلز نام اصلی او استفانی کلیفورد است.

وی 44 سال دارد و از اهالی منطقه باتون روژ در ایالت لوئیزیاناست. وی بیش از دو دهه یک شخصیت شناخته شده در فیلم های پورن به شمار می رود و در ویدئوهای متعددی بازیگری کرده است.

دنیلز برای اولین بار در ماه ژوئیه 2006 در یک تورنمنت گلف افراد مشهور در دریاچه تاهو که در غرب ایالت نوادا واقع است به دونالد ترامپ معرفی شده است.

او گفته؛ ترامپ من را به صرف شام دعوت کرد و در سوئیت هتل او شام خوردیم.

وقتی دنیلز به یک برنامه 60 دقیقه ای در سال 2018 از سوی شبکه سی بی اس دعوت می شود در خصوص محتوای جلسه ملاقات آن شب می گوید: ترامپ از من درخواست کرد آیا مایل هستم در برنامه تلویزیونی "کارآموز ستارگان" حضور داشته باشم؟

همچنین به من گفت: «تو خیلی خاص و باهوش و زیبا هستی. من را به یاد دخترم می اندازی. از تو خوشم می آید.»

برنامه تلویزیونی "کارآموز ستارگان" یکی از برنامه های واقع نمای آمریکایی بود که در آن مقطع توسط ترامپ اجرا می شد.

دنیلز از رضایت طرفین برای داشتن رابطه می گوید و ادامه میدهد: یک سال بعد در ژوئیه 2007 مجدد ترامپ با من تماس برقرار کرد و از من خواست درباره حضور احتمالی در برنامه وی به هتل بورلی هیلز در لس آنجلس بروم. در این ملاقات ترامپ از من خواست بار دیگر با وی رابطه داشته باشم که من نپذیرفتم. یک ماه بعد ترامپ با من تماس گرفت و گفت نتوانسته جایی برای من در برنامه رزرو کند.

در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دنیلز ار وکیل ترامپ می خواهد قراردادی امضا کند و در آن متعهد شود در ازای پرداخت 130 هزار دلار در خصوص رابطه وی با او به صورت علنی صحبت نکند.

در سال 2018 در مصاحبه ای استورمی دنیلز مدعی شد که در سال 2011 یک فرد ناشناس در پارکینگی در شهر لاس وگاس به وی نزدیک شده و گفته است در صورت برملا شدن ارتباط جنسی با دونالد ترامپ، به وی و دختر شیرخوارش آسیب خواهند دید.

همچنین این هنرپیشه سرشناس فیلم های پورن تصویر مبهم فردی که وی را تهدید کرده منتشر می کند.

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید