17:44 , 1401/12/29
کد خبر: 000022172
بازدید: 1894
استارت پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از آغاز پرداخت حقوق علی الحساب فرهنگیان از حوالی ساعت 14 امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، صادق ستاری فرد ضمن عذرخواهی بابت تاخیر صورت گرفته در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده حقوق فرهنگیان این ماه به صورت علی الحساب انجام شود از حوالی ساعت 14 امروز پرداخت مطالبات این بخش آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیار شرمنده معلمان عزیز و خانواده های آنها شده ایم، گفت: در اسناد تحولی آموزش و پرورش همواره معلمان به عنوان محور تحول و رکن اصلی کیفیت بخشی مطرح بوده اند و بر این اساس نظام رتبه‌بندی معلمان در سیاست های کلی رهبری، سندتحول بنیادین و همینطور شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

جنجال بر سر پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان

قتل فجیع پدر با چاقو برای گرفتن پول مواد

ستاری فرد اجرای رتبه بندی معلمان را کاری سخت و طاقت فرسا دانست که خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد آن انجام شده است، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.  

ستاری‌فرد که در یک برنامه تلویزیونی حدود ساعت 15 صحبت می‌کرد، درباره زمان واریز حقوق فرهنگیان گفت: واریز حقوق در حال انجام است و از نیم ساعت قبل آغاز شده است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید