08:54 , 1402/12/28
کد خبر: 000043581
بازدید: 1992

فوری؛

کیت میدلتون مُرده؟ پرنسس کاخ باکینگهام کیست؟

کیت میدلتون مُرده؟ این موضوعی است که کنجکاوی تمام مردم جهان را برانگیخته است؛ خصوصا بعد از اعلام آماده باش کاخ باکینهام به رسانه هایی همچون بی بی سی.

آیا کیت میدلتون مرده است؟

به گزارش خبرنگار بین الملل ایونا به نقل از آیدینلینک، در حالی که در شبکه های اجتماعی ادعا می شد، خانواده سلطنتی بریتانیا اعلامیه بزرگی را منتشر می کنند، ادعا شده که پرنسس کیت میدلتون در همان ابتدا درگذشته است. پس آیا کیت میدلتون مرده است؟

طبق اخبار لحظه آخری در شبکه های اجتماعی؛ ادعا شده بود که خانواده سلطنتی بریتانیا به زودی اعلامیه بزرگی را اعلام خواهند کرد. ادعا شده است که پرنسس کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام ولز، وارث تاج و تخت بریتانیا که مدتی است در انظار عمومی دیده نشده، درگذشته است.

بیشتر بخوانید:

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

کیت میدلتون مُرده؟ پرنسس کاخ باکینگهام کیست؟

بیانیه بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا

در حالی که مردم منتظر "بیانیه بزرگ" خانواده سلطنتی بریتانیا هستند، نامشخص بودن موضوع بیانیه بزرگ باعث برانگیختن کنجکاوی مردم جهان شد.

آیا کیت میدلتون مُرد؟

کیت میدلتون که گفته می شد در 17 ژانویه عمل جراحی شکم انجام داده بود، مدتی بود که در انظار عمومی دیده نشده است. در حالی که "بیانیه مهم" از سوی خانواده سلطنتی بریتانیا مطرح شد، در میان اخبار و گمانه زنی ها، اخبار مرگ پرنسس کیت میدلتون در میان مردم به سرعت منتشر شد.

بسیاری از اکانت های مطبوعات خارجی ادعا کردند که پرنسس کیت میدلتون مشکلات سلامتی داشته است، در حالی که برخی از حساب ها ادعا می کنند که کیت میدلتون مُرده است.

کیت میدلتون مُرده؟ پرنسس کاخ باکینگهام کیست؟

این شایعات و گمانه زنی ها دقیقا از زمانی آغاز شد که کاخ باکینگهام (خانواده سلطنتی بریتانیا) به منظور انتشار یک بیانیه بزرگ به رسانه های خود اعلام آماده باش داد. گفته می شود که اعلام آماده باش به رسانه ها از سوی کاخ باکینگهام (خانواده سلطنتی بریتانیا)  زمانی داده می شود که بخواهند تولد یک فرزند، ازدواج یا فوت یکی از اعضای خانواده سلطنتی باکینگهام را اعلام کنند.

پس از اعلام خبر آماده باش به رسانه ها برای انتشار بیانیه بزرگ خانواده سلطنتی بریتانیا، اکانت های مجازی رسانه بی بی سی، رنگ پروفایل خود را به رنگ مشکی تغییر داد . گمانه زنی ها برای فوت کیت میدلتون، پرنسس کاخ باکینگهام و ملکه آینده را افزایش داد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید