10:22 , 1402/12/28
کد خبر: 000043594
بازدید: 1679

گزارش اختصاصی ایونا؛

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟ بعد از انتشار شایعه مرگ کیت میدلتون حالا بسیاری از کاربران اعلام کردند که کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شده است.

به گزارش خبرنگار بین الملل ایونا، پرنسس ولز کیت میدلتون با عکسی که پس از عمل جراحی منتشر کرد،  دوباره به صدر رسانه ها برگشت. کیت میدلتون که اعتراف کرده بود عکس خودش را با فرزندانش جلوی دوربین دستکاری کرده است، حالا با ادعای خیانت همسرش، شاهزاده ویلیام، در مطبوعات ظاهر شده است.

پرنسس کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام ولز، وارث تاج و تخت بریتانیا، عذرخواهی کرد و اظهار داشت که این عکس را در بسیاری از رسانه ها ویرایش کرده است. موضوعی که تیتر اول روزنامه های بریتانیا شد.

پرنسس کیت گفت: "مانند بسیاری از عکاسان آماتور، من در حال ویرایش آزمایشی عکس هستم. برای سردرگمی ناشی از عکسی که دیروز به اشتراک گذاشتیم عذرخواهی می کنم. امیدوارم روز مادر به همه خوش گذشته باشد." 

بیشتر بخوانید:

کیت میدلتون مُرده؟ پرنسس کاخ باکینگهام کیست؟

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

کیت میدلتون، اخیرا با شایعه های "مرگ کیت میدلتون" و "آیا کیت میدلتون مرده است؟" صدر رسانه ها قرار گرفته است. با توجه به گسترده شدن شایعه مرگ کیت میدلتون و خیانت شاهزاده ویلیام، گفته می شود که کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شده است.

به گزارش ایونا، در گذشته خبر خیانت شاهزاده ویلیام، همسر کیت میدلتون با لیدی رز هانبری در رسانه های خبری منتشر شده بود. حالا گفته می شود که اگر شایعه "کیت میدلتون مرده است" صحیح باشد، این امکان وجود دارد که کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شده باشد.

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

ادعای خیانت شاهزاده ویلیام و لیدی رز هانبری به کیت میدلتون 

ادعای خیانت شاهزاده ویلیام و لیدی رز هانبری به کیت میدلتون: گفتنی است، انتشار مقاله تمجیدی شاهزاده ویلیام در مورد لیدی رز هانبری که ظاهراً به کیت خیانت کرده بود توسط روزنامه ایندیپندنت انگلستان، علامت سوالی را در ذهن ها ایجاد کرد. شایعه شده بود که لیدی رز هانبری ابتدا در بین مردم محبوب و سپس ملکه جدید خواهد شد.

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

خیانت شاهزاده چارلز به پرنسس دایانا و مرگ مشکوک

خیانت شاهزاده چارلز به پرنسس دایانا: شاهزاده چارلز قبل از ازدواج با پرنسس دایانا به شدت عاشق همسر فعلی خود کامیلا بود اما از آنجایی که ملکه الیزابت در آن زمان کامیلا را فرد مناسبی برای خانواده سلطنتی نمیدید آنها را مجبور به پایان دادن رابطه شان کردو بعد از مدتی ملکه الیزابت دایانا را که در آن زمان معلم مهد کودک بود برای ازدواج با شاهزاده چارلز انتخاب کرد.

بعد از ازدواج پرنسس دایانا و شاهزاده چارلز که حدود 750 میلیون نفر شاهد آن بودند اتفاق وحشتناکی در ماه عسل سلطنتی رخ داد. پرنسس دایانا در تقویم شخصی شاهزاده چارلز عکس هایی از کامیلا را پیدا می کند اما شاهزاده چارلز به او اطمینان می دهد که کامیلا یک دوست قدیمی است و نگه داشتن عکس های او ایرادی ندارد.

به گزارش ایونا، پرنسس دایانا به شدت مورد توجه رسانه قرار گرفتن و مردم با آغوش باز  و محبت فراوان عضو جدید خانواده سلطنتی را پذیرفتند و پرنسس دایانا به قهرمان افسانه ای کاخ باکینگهام، میان مردم محبوب شد.

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

اما این تمام ماجرا نبود. چندی بعد خبر رسوایی بزرگی در بریتانیا مانند بمب صدا کرد. بله! کامیلا نفر سوم رابطه عاشقانه پرنسس دایانا و شاهزاده چارلز شد. در ژانویه 1995، همه مردم با رسوایی به نام "Camillagate" شوکه شدند. مکالمات ناپسند شاهزاده چارلز و کامیلا در مطبوعات به بیرون درز کرد.در حالی که تمام کشور روی این موضوع متمرکز بودند، خانواده سلطنتی خواستار پایان دادن فوری این رابطه بودند. ملکه بلافاصله تلاش هایی را برای سرپوش گذاشتن بر این حادثه آغاز می کند.

با اینکه بعد از مدتی کوتاه آب ها از آسیاب افتاد و همه چیز آرام شد اما دعوا، درگیری و رقابت به دست آوردن شاهزاده ویلیامز میان پرنسس دایانا و کامیلا بالا گرفت. اما سرانجام پرنسس دایانا تصمیم میگیرد با زدن ضربه ای سهمگین به خانواده سلطنتی از شاهزاده چارلز طلاق بگیرد. در این دوره پرنسس دایانا می خواست از تجربیات خود، اقدام به خودکشی، بیماری و رابطه اش با شاهزاده چارلز را برای مطبوعات و مردم افشا کند. که همین کار را نیز کرد. نویسندگان نزدیک به دایانا بدون افشای رابطه خود با پرنسس تمام این جزئیات را افشا کردند. همین امر سبب برافروختن آتش خشم کاخ باکینگهام نسبت به پرنسس دایانا شد.

خانواده سلطنتی پرنسس دایانا را مسئول رسوایی Camillagate دانستند و اظهار داشتند که برخی از رفتارهای او را دوست ندارند. 

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

مرگ مشکوک پرنسس دایانا

در ساعات اولیه 31 آگوست 1997، دایانا، شاهزاده خانم ولز (پرنسس دایانا) در یک تصادف رانندگی در تونل Pont de l'Alma در پاریس، فرانسه درگذشت. اعلام شد که شریک دیانا، دودی فاید، و راننده مرسدس بنز S280 سدان زرهی مدل 1994 (W140 S-Class)، هنری پل نیز در این تصادف جان باختند.

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

پرونده دوم پرنسس دایانا! 

پرونده دوم پرنسس دایانا! گفتنی است، برخی شایعه ها بعد از مرگ مشکوک پرنسس دایانا سر زبان ها افتاد. این شایعه حاکی از آن بود که پرنسس دایانا به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین سلطنتی مورد خشم ملکه الیزابت قرار گرفته بود. به گزارش ایونا، بعد از جدایی پرنسس دایانا از شاهزاده چارلز (به دلیل خیانت شاهزاده چارلز با کامیلا به پرنسس دایانا)، پرنسس دایانا با مرد دیگری آشنا شد و او را به عنوان پارتنر خود معرفی کرد. بعد از این رخداد مرگ مشکوک پرنسس دایانا رقم خورد.

کیت میدلتون به سرنوشت پرنسس دایانا دچار شد؟

به گزارش ایونا، حالا بعد از افشای خیانت شاهزاده ویلیام با لیدی رز هانبری به کیت میدلتون برخی شایعات منتشر شده است. این شایعات حاکی از آن است که کیت میدلتون مُرده و لیدی رز هانبری بعد از محبوب شدن میان مردم با شاهزاده ویلیام ازدواج و ملکه بعدی انگستان خواهد شد. دقیقا مانند اتفاقی که در گذشته میان شاهزاده چارلز، کامیلا و پرنسس دایانا رخ داد.

منابع: milliyet، aksam

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار