11:07 , 1401/9/12
کد خبر: 000016912
بازدید: 1317

معاون دادستان شیراز خبر داد

کشف بمب دست ساز از دستگیرشدگان شیراز/ عملیات ناموفق آتش زدن پایگاه بسیج

معاون دادستان شیراز از دستگیری عده ای از گردانندگان اصلی فراخوان های مجازی در شیراز که به هدایت لیدرها و اعزام افراد به نقاط مختلف شیراز می پرداختند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایونا، ابوذر رنجبر با بیان این مطلب گفت: این گروه 9 نفره دارای سرتیمی بوده که ارتباط او با فعالان سیاسی و اپوزیسیون خارج از کشور محرز شده و از جمله اتهامات این فرد آن است که در شیراز هدایت اغتشاشات را بر عهده داشته است.

معاون دادستان شیراز همچنین اظهار کرد: زمانی که سرتیم این گروه بازداشت و دستگیر شد بمب های دست ساز با چاشنی های انفجاری تاخیری به همراه داشت.

وی ادامه داد: این تیم دارای فعالیت های گسترده و سازماندهی شده مختلفی بودند که هدفش جهت دهی به اغتشاشات خیابانی در مناطقه مختلف شیراز بوده است و این موضوع در جریان تحقیقات اثبات شده است.

معاون دادستان شیراز در عین حال از ناموفق ماندن یکی از عملیات های این گروه برای آتش زدن یک پایگاه بسیج در شیراز یاد کرد و افزود: پرونده مربوط به این موضوع در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای انقلاب شیراز در دست تحقیق است تا سایر ابعاد موضوع نیز مشخص شده و سایر متهمان و مرتبطان احتمالی نیز شناسایی شوند.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید