13:49 , 1402/3/6
کد خبر: 000025451
بازدید: 1195
کسر خدمت سربازان وظیفه بر اساس تعداد فرزند

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد که از تاریخ حاضر تا پایان سال ۱۴۰۴، سربازان وظیفه حق استفاده از تسهیلات جدید در مورد کسر خدمت را بر اساس تعداد فرزندان خود خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، درباره کسر خدمت سربازان وظیفه که دارای فرزند هستند، سردار تقی مهری اظهار کرد: از اول خرداد ماه به بعد، سربازان وظیفه متأهل بر خلاف قبل که تنها دو ماه کسر خدمت تأهل دریافت می‌کردند، تا پایان سال ۱۴۰۴ می‌توانند از تسهیلات جدید در مورد کسر خدمت بر اساس تعداد فرزندان خود بهره‌مند شوند.

افزایش میزان کسر خدمت سربازان دارای فرزند

وی اظهار داشت که سربازان وظیفه در طول خدمت، می‌توانند از ۳ ماه کسر خدمت برای فرزند اول، ۴ ماه کسر خدمت برای فرزند دوم و ۵ ماه کسر خدمت برای فرزند سوم بهره‌مند شوند.

سردار مهری در ادامه یادآور شد:: این تسهیلات تنها برای سربازان وظیفه در طول خدمت اعطا می‌شود و این افراد می‌توانند با ارائه مدارک لازم به یگان خدمتی خود، از کسر خدمت سربازی بهره‌برداری نمایند.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید، به این نکته اشاره کرد که مشمولان و خانواده‌هایشان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از منابع زیر استفاده کنند.

از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به آدرس www.vazifeh.police.ir و یا از طریق کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی مانند سروش، ایتا و روبیکا به آدرس khabaresarbazi@، می‌توانند از آخرین اخبار مربوطه باخبر شوند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید