10:57 , 1401/10/17
کد خبر: 000018351
بازدید: 1743
کتاب شاهزاده هری؛ کتک کاری پرنس های سلطنتی و مرگ 25 افغانستانی

پرنس هری، یک کتاب با موضوع سرگذشت خود نوشت و جزئیات منتشر شده از این کتاب حاشیه های بسیاری را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، شاهزاده هری و همسرش، مگان مارکل، دوشس ساسکس، که با ازدواج رویایی خود در ماه می 2018 به یک مراسم جهانی تبدیل شدند، امروز دوباره خبرساز شده اند. پرنس هری و مگان که با پشت سر گذاشتن کاخ، انگلستان و خانواده‌هایشان به آمریکا رفتند، با مصاحبه‌هایی که کردند و مستندی که درباره آن‌ها فیلم‌برداری شده بود، بار دیگر توانستند به پر حرف‌ترین نام‌های ماه‌های گذشته تبدیل شوند. اما این تمام ماجرا نیست...

ماجرای کتاب شاهزاده هری چیست؟

کتابی که پرنس هری درباره خود و زندگی اش نوشته است به وضوح تمام اسرار فاش نشده زندگی اش به عنوان شاهزاده سلطنتی را فاش می کند. از کتک کاری با برادر بزرگترش ویلیام تا کشتن 25 نفر در افغانستان.

بیشتر بخوانید: 9 واقعیت عجیب درباره شاهزاده چارلز که نمی‌دانستید

همه ما درباره موضوعات نحوه ملاقات پرنس هری و مگان، نحوه زندگی عاشقانه شان، جزئیات جشن عروسی با حضور تنها چند مهمان، مادر شوهر بازی های ملکه الیزابت و البته ماجراهای قصر باکینگهام که باعث فرار آنها از انگلیس شد، شنیده ایم.

مگان مارگل و پرنس هری جزو شخصیت های جهانی هستن که همه مردم درباره جزئیات زندگی آنها کنجکاو هستند. حالا پرنس هری با نوشتن یک کتاب جدید پرده از تمامی رازهایی که قصر باکینگهام و خانواده های سلطنتی مانع از انتشار آنها می شد، پرده برداشته است.

از جمله این رازها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حسادت میان جاری های سلطنتی (مگان مارکل و کیت میدلتون)
  • دعوای شاهزاده ویلیام و پرنس هری
  • کشتن 25 نفر در افغانستان
  • پرنس هری: میخواهم پدر و برادرم را پس بگیرم
  • پرنس چارلز: سال های آخر زندگی ام را جهنم نکنید

کتاب شاهزاده هری چه زمانی منتشر می شود؟

در حالی که ما به پرسیدن این سوالات ادامه می دهیم، بمب دیگری با کتاب Spare نوشته شاهزاده هری منفجر شد که انتظار می رود در 10 ژانویه منتشر شود.

جزئیات کتاب شاهزاده هری درباره چیست؟

شاهزاده هری اعلام کرده است که این کتاب اشاره به زندگی او دارد و به گونه ایست که این کتاب زندگینامه او خواهد بود. همه منتظر انتشار این کتاب هستند از جمله افراد کاخ باکینگهام! اما با جزئیات منتشر شده در روزنامه گاردین، شایعه شده است که افراد کاخ باکینگهام آب دهان خود را قورت داده اند.

اسم کتاب شاهزاده هری چیست؟

نام کتاب شاهزاده هری، Spare به معنی پشتیبان است. شاهزاده هری با انتخاب این نام قصد داشته تا به پشت سر ماندن و سرگردانی خود تاکید کند.

و می‌خواهد بر پشت ماندن و سرگردانی خود تأکید کند، احتمالاً به دلیل جزئیاتی که اضافه کرده است، در خطر عدم امکان پیوستن به خانواده‌اش است.

واکنش خانواده سلطنتی به کتاب شاهزاده هری

خانواده سلطنتی در واکنش به انتشار جزئیات کتاب شاهزاده هری اعلام کرد که ما ساکت خواهیم ماند. باید دید آیا آنها می توانند به وعده های خود عمل کنند یا خیر.

زمانی که مستند هری و مگان منتشر شد، جدیترین نقطه تاج و تخت بریتانیا زخمی شد، طوفان های بزرگی میان خانواده سلطنتی به راه افتاد. و چنین شد: شاهزاده چالرز، پادشاه سوم و وارث تاج و تخت، پسرش ویلیام، و عروسش کیت، حساس هستند. چارلز از زمانی که به پادشاهی رسید با این دو نفر همراه بود و برای هر دو حمایت خود را نشان می داد و می خواست آنها را در رأس وظایف سلطنتی خود ببیندو با همین رویکرد با دیدن یک موقعیت منفی در مستند، به خصوص در مورد عروس مورد علاقه اش (کیت)، وارد عمل شد. کیت میدلتون، هری و مگان را از تمام عناوین خود محروم کرد. این یکی از اطلاعاتی بود که از کاخ درز کرده بود که او قصد داشت آن را بگیرد

خشم سلطنت بریتانیا را دربرگرفت

در حالی که همه مشتاقانه منتظر کتاب بودند جزئیاتی که شاهزاده هری از این کتاب منتشر کرد سونامی خشم را چنان بزرگ کرد که کل سلطنت بریتانیا را لرزاند شاهزاده هری در این کتاب می گوید که برادرش ویلیام، که اکنون شاهزاده ولز است، پس از شکستی که در  ازدواجش با بازیگر زن، مگان مارکل تجربه کرد، او را مورد آزار فیزیکی قرار داد. بخش‌هایی از کتاب در روزنامه گاردین منتشر شد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید