14:19 , 1401/7/24
کد خبر: 000015953
بازدید: 1190
چگونه به یک اینفلوئنسر محبوب و ثروتمند تبدیل شویم؟

اینفلوئنسر یکی از محبوب ترین حرفه های اخیر است. اینفلوئنسرها که از طریق اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی تاثیر زیادی روی فالوورهای خود می‌گذارند و حرکات خود را در زمینه‌هایی مانند خرید، مد و فرهنگ هدایت می‌کنند، عادت‌هایی نیز به افراد می‌دهند. در ادامه مطلب به سوالاتی مانند چگونه اینفلوئنسر شویم؟ پاسخ می دهیم.

چگونه یک اینفلوئنسر شویم؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، در حالی که اینفلوئنسرها پیروان خود را در زمینه تخصص خود راهنمایی می کنند، به آنها  الهام هم می بخشند. «اینفلوئنسر» که معنای کلمه تاثیرگذار است.

در چند سال اخیر حرفه اینفلوئنسری بسیار پیشرفت کرد؛ خصوصا در دوره پاندمی کرونا که بیشتر مردم به دلیل اعمال محدودیت ها و فاصله گذاری اجتماعی بیشتر وقت خود را در خانه می گذراندن و به جز فضای مجازی تفریح دیگری نداشتند. بنابراین در زمانی که حرفه اینفلوئنسر در حال توسعه بود، نوعی بازاریابی به نام «اینفلوئنسر مارکتینگ» به وجود آمد که به بازاریابی این حرفه می پردازد.پس اینفلوئنسر چیست؟ اینفلوئنسر بودن به چه معناست؟

چگونه به یک اینفلوئنسر محبوب و ثروتمند تبدیل شویم؟

اینفلوئنسر به چه معناست؟

اینفلوئنسر به فردی گفته می‌شود که در حوزه کاری خود متخصص به حساب می‌آید و فالوورهای ثابتی در شبکه‌های اجتماعی دارد که نظرش قابل اعتماد است و تاییداتش دریافت می‌شود. این افراد از طریق شبکه های اجتماعی فالوورهای خود را هدایت می کنند و به آنها پیشنهاد می دهند. او ضمن به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، به افرادی که نیازهای مشابهی دارند نیز کمک می کند. کاربران معمولاً اینفلوئنسرهایی را دنبال می کنند که با سلیقه خودشان مطابقت دارد. کنجکاوی و علاقه به زندگی آنها روز به روز بیشتر می شود. به خصوص اینفلوئنسرهای اینستاگرام امروزه بیشترین فالوور را دارند. بنابراین اینفلوئنسر اینستاگرام به چه معناست؟ اینفلوئنسرهای اینستاگرام به افرادی گفته می‌شود که با اشتراک‌گذاری پست‌ها، ریلز‌ها، استوری‌ها و لایو از طریق اپلیکیشن رسانه اجتماعی اینستاگرام یا دیگر رسانه های اجتماعی به دنبال‌کنندگان خود می‌رسند.

اگرچه حرفه اینفلوئنسر که ساختار بسیار متفاوتی نسبت به حرفه‌های امروزی دارد، کاملاً برای رسانه‌های اجتماعی جذاب است، اما اینفلوئنسرها می‌توانند مانند سلبریتی‌ها با فالوورهای خود در بیرون ملاقات کنند. بنابراین، علاوه بر رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرها می‌توانند در محیط ملموس نیز تأثیرگذار باشند. اینفلوئنسر ضمن به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در راستای حوزه کاری خود، مشارکت های پولی و تبلیغات نیز انجام می دهد. از این طریق می تواند سود کسب کند. به طور خاص، اینفلوئنسرهای اینستاگرام مشارکت خود با سایت های خرید و برندهای بزرگ را از طریق پست ها و استوری های خود به دنبال کنندگان خود ارائه می دهند. بنابراین، در حالی که اینفلوئنسرها از نظر مالی درآمد کسب می کنند، کاربران می توانند نیازهای خود را با تبلیغات مورد علاقه خود برآورده کنند.

چگونه به یک اینفلوئنسر محبوب و ثروتمند تبدیل شویم؟

حرفه اینفلوئنسر چیست؟

حرفه اینفلوئنسر را می توان به عنوان شغل هدایت فالوورهای خود از طریق رسانه های اجتماعی در زمینه تخصصی خود تعریف کرد. حوزه تخصص را می توان با توجه به علایق اینفلوئنسر، بخشی که در آن آموزش دیده و مهارتی که خودش توسعه داده است، شکل داد. در این مرحله، اینفلوئنسرهایی که در زمینه های مختلف جذاب هستند را می توان در رسانه های اجتماعی دنبال کرد. در این میان، آنهایی که بیشتر از همه به کاربران الهام می‌دهند، کسانی هستند که زندگی روزمره، آرایش، محصولاتی که استفاده می‌کنند و لباس‌هایی که می‌پوشند را به اشتراک می‌گذارند.

علاوه بر اینفلوئنسرهای مد، اینفلوئنسرهای زیادی وجود دارند که وعده های غذایی خود را به اشتراک می گذارند، به دنیال آموزش دادن غذا هستند، تغذیه سالم را به عنوان یک روال در پیش می گیرند، ورزش می کنند، در ابزارهای تکنولوژیکی با تجربه هستند، در زمینه پزشکی آموزش می بینند یا به دکوراسیون علاقه مند هستند. کاربران همچنین تأثیرگذارانی را که به آنها الهام می‌دهند در موضوعاتی که در مورد آنها کنجکاو هستند، با توجه به زمینه خود دنبال می‌کنند و شروع به دنبال کردن آنها می‌کنند. اینفلوئنسرها در این مرحله با توجه به تعداد فالوورها، لایک ها و اشتراک گذاری ها از حرفه خود درآمد کسب می کنند. آنها برای پست هایی که به عنوان تبلیغات به اشتراک می گذارند به ازای هر پست هزینه دریافت می کنند. در حالی که آنها می توانند مارک هایی را پیدا کنند که به طور منظم با آنها کار می کنند، می توانند مطابق تجربیات شخصی خود نیز به اشتراک بگذارند.

چگونه به یک اینفلوئنسر محبوب و ثروتمند تبدیل شویم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ، که ترکیبی از ابزارهای بازاریابی قدیمی و جدید است، به عنوان ارائه محصولات و خدمات برندها به مصرف کنندگان با کمک یک تأثیرگذار تعریف می شود. شکل اصلی بازاریابی آنلاین در حال حاضر در واقع از طریق بازاریابی تأثیرگذار می گذرد. همکاری با اینفلوئنسرها سریع ترین و ساده ترین راه برای دسترسی برندها به مشتریان است. حتی یک اظهار نظر در مورد محصول و خدمات توسط اینفلوئنسرها که برای برند جذاب هستند و طرفداران قابل توجهی دارند نیز در افزایش و کاهش فروش موثر است.

در اینفلوئنسر مارکتینگ، اگرچه عواملی مانند معروف بودن اینفلوئنسر برای برند یا داشتن تعداد زیادی فالوور تعیین کننده هستند، اما همیشه در قلب بازاریابی قرار ندارند. یک اینفلوئنسر با تنها 10 هزار فالوور می تواند تأثیر بیشتری نسبت به یک حساب با 100 هزار دنبال کننده ایجاد کند، اگر سبکی داشته باشد که انتظارات برند را برآورده کند. بنابراین، برای برندها مهم است که همکاری های خود را بر اساس آن طراحی کنند.

چگونه به یک اینفلوئنسر محبوب و ثروتمند تبدیل شویم؟

چگونه یک اینفلوئنسر شویم؟

اینفلوئنسر به عنوان محبوب ترین حرفه اخیر، یکی از حوزه هایی است که همه به آن علاقه مند هستند. در این مرحله، تحقیقاتی نیز در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در اینترنت در حال انجام است. برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، انجام تحقیقات دقیق و دقت بسیار مهم است. در عین حال باید پایدار بود و با یک منطقه قابل توجه برخورد کرد. مواردی که باید به عنوان تأثیرگذار در نظر گرفته شوند را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

موضوع یا رشته ای منحصر به فرد را انتخاب کنید که در آن متخصص و علاقه مند به آن هستید.

یک بیوگرافی قابل توجه و چشم نواز ایجاد کنید. بیوگرافی به عنوان قسمتی دقیقاً زیر نام او در حساب رسانه های اجتماعی خود برجسته است.

استوری ها و پست هایی را به اشتراک بگذارید که جلب توجه می کند.

به هماهنگی رنگ در پست های خود توجه کنید و در صورت لزوم از عکس های انتقالی برای جذابیت صفحه خود استفاده کنید.

به صورت دوره ای محتوای خود را پست کنید و به طور مرتب استوری ها را به اشتراک بگذارید. بخش هایی از زندگی روزمره شما واقع گرایی و صداقت شما را نشان می دهد.

با انتخاب هشتگ مناسب به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

با جابجایی به یک حساب تجاری، هویت سازمانی خود را نشان دهید.

برندهای مرتبط با حوزه مورد علاقه خود را تگ کنید و با آنها در تماس باشید. بنابراین می توانید آنها را وادار به همکاری با شما کنید.

با قدم های صحیح، هر کسی می تواند جای خود را در دنیای اینفلوئنسرها بگیرد. در این مرحله، صبور بودن و تلاش فعال برای رسیدن به مخاطب مناسب نیز مهم است.

اگرچه اینفلوئنسرها عموماً به طور مستقل و بدون اینکه به یک مکان مرتبط باشند کار می کنند، آنها همچنین می توانند برندهای خود را در طول زمان ایجاد کنند و دارای مکان هایی باشند که محصولات متعلق به این برند را در آنجا می فروشند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید