07:54 , 1401/5/11
کد خبر: 000014699
بازدید: 1757
چه رنگی به پوست تیره میاد؟

اگر پوست تیره ای دارید و به اصطلاح سبزه هستید و نمیدانید چه رنگ هایی را در استایل خود انتخاب کنید این مطلب چاره کار شماست.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، باید به رنگ هایی که در استایل خود استفاده می کنید توجه کنید تا زیبایی رنگ مو و رنگ پوست تیره خود را برجسته کنید و جذاب تر به نظر برسید. می توان با رنگ هایی که به رنگ پوست سبزه شما می آید سرزنده تر به نظر رسید! اگر می خواهید کمد لباس خود را تجدید کنید و رنگ های مختلف را در ماه های بهار آینده امتحان کنید، باید به راهنمای استایل ما برای سبزه ها نگاهی بیندازید. شما می توانید با انتخاب رنگ های مناسب که با رنگ پوست سبزه شما مطابقت دارند، چشمگیرتر به نظر برسید.

سبزه ها چه رنگ هایی را انتخاب کنند؟

مشکی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای پوست سبزه است. شما می توانید تمام مشکی را بپوشید تا رنگ پوست خود را برجسته کنید. لباس های مشکی شما را زیباتر و شیک تر نشان می دهد.

قرمز

با انتخاب رنگ هایی که با رنگ پوست شما تضاد ایجاد می کنند می توانید زیبایی خود را آشکار کنید. رنگ دیگری که به سبزه های با پوست روشن توصیه می کنیم قرمز و رنگ های آن است. لباس های قرمز بیشتر به افراد پوست سبزه می آید! به خصوص با استفاده از رنگ هایی مانند قرمز ساتن یا قرمز روشن می توانید استایل خود را چشم نوازتر کنید. برای متعادل کردن رنگ قرمز، باید از رنگ های مشکی، خاکستری یا آبی تیره کمک بگیرید.

از رنگ های روشن استفاده کنید

سبزه ها نیز باید از رنگ های روشن استفاده کنند. رنگ های سفید، بژ  یا خاکستری روشن بسیار به پوست تیره او می آید. می توانید لباس های رنگ روشن خود را با شلوار جین به ظاهری اسپرت تبدیل کنید.

به رنگ های لوازم جانبی توجه کنید

با توجه به رنگ اکسسوری هایی که استفاده می کنید می توانید ظاهری شیک از سر تا پا داشته باشید. شما می توانید عینک آفتابی قهوه ای را انتخاب کنید، به خصوص برای تاکید بر پوست تیره خود. لوازم جانبی با جزئیات طلایی یا نقره ای نیز بسیار مناسب پوست سبزه هستند.

تن های آبی سرمه ای

رنگ های آبی تیره بیشتر به پوست تیره می آید. می توانید رنگ پوست خود را با رنگ هایی مانند آبی تیره، سرمه ای و رنگ آجری به منصه ظهور برسانید. برای اینکه رنگ پوست را ملایم کنید و از ظاهر خشن دور شوید، باید به جای پوشیدن تمام مشکی، از رنگ های تیره با متعادل کردن آنها استفاده کنید. با ترکیب آبی سرمه ای، یا رنگ هایی مانند خاکستری و آلویی، به استایل هایی دست پیدا می کنید که متناسب با رنگ پوست شما باشد.

رنگ های زمینی

سبزه ها اگر سبک های ساده و طبیعی را دوست دارند می توانند از رنگ های خاکی استفاده کنند. رنگ های زمینی که کلید یک استایل ساده و شیک هستند، روی پوست سبزه عالی به نظر می رسند. 

راهنمای پوشیدن کت خاکی رنگ برای آقایان - بازدید ایده

رنگ های بژ

رنگ‌های بژ برای سبزه‌های گندم‌گون مناسب است. می توانید تکه های بژ را با رنگ های سفید ترکیب کنید و شیک ترین مد خیابانی باشید!

کلاه های تیره

اکسسوری هایی که استفاده می کنید به اندازه لباس هایی که برای پوست سبزه می پوشید مهم هستند. باید از اکسسوری هایی استفاده کنید که با رنگ پوست شما مطابقت دارد. کلاهی به رنگ آبی سرمه ای بیشتر به پوست سبزه می آید. می توانید با نگهداری کلاه سرمه ای در فصل بهار، ظرافت بهاری خود را تکمیل کنید.

سبزه های با پوست تیره کدام رنگ ها را ترجیح دهند؟

سفید خالص

رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که باید برای افراد سبزه با پوست تیره استفاده شود. با پوشیدن لباس سفید از سر تا پا، می توانید تمام نگاه ها را به سبک خیابانی به سمت خود بکشید. اگر رنگ سفیدی را که تضاد فوق العاده ای با پوست تیره شما ایجاد می کند حذف کنید، می توانید آن را با اکسسوری های متالیک کامل کنید.

سیاه سفید

برای تاکید بر رنگ تیره پوست و موهایتان نباید از لباس های طرح دار ترسید. هارمونی سیاه و سفید بیشتر به افراد با پوست تیره می آید.

رنگ های پر جنب و جوش

سبزه های با پوست تیره نباید از ترکیب رنگ ها بترسند. رنگ های زنده بیشتر به شما می آید. شما باید بدون ترس از رنگ هایی مانند آبی روشن، بنفش، نارنجی و زرد روی پوست تیره خود استفاده کنید. پارچه های ساتن براق پوست تیره شما را برجسته تر نشان می دهد. پس از برنزه شدن در تابستان به شما توصیه می کنیم به جای رنگ های ساده از رنگ های قاطع استفاده کنید.

تعادل را حفظ کنید

یکی از نکاتی که سبزه های تیره باید در استایل خود به آن توجه کنند، تعادل است. برای اینکه از سر تا پا شیک به نظر برسید، باید ترکیب های متعادلی بسازید. می توانید ترکیب سیاه و سفید را با کیف شرابی ترکیب کنید و به تعادل رنگی متفاوتی دست پیدا کنید. هنگامی که رنگ های زنده را ترجیح می دهید، می توانید مدل های ساده تری را به عنوان اکسسوری انتخاب کنید.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید