15:22 , 1402/2/13
کد خبر: 000024161
بازدید: 1291
وزیر بهداشت: نه پول داریم نه بودجه اگر مرد میدان هستید بیاید کار کنید!

عین اللهی در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی گفت: در حال حاضر نه بودجه داریم نه پول و مشکلات بسیار اگر مرد میدان هستید بیاید وسط و کار کنید.

به گزارش خبرنگار سلامت ایونا، وزیر بهداشت در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به مصالبات معوق مراکز درمانی و روند اجرای طرح دارویاری اظهار داشت: بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی 12 هزار میلیارد تومان طلب معوق داریم اما از بیمه سلامت مطالبه معوق نداریم.

بهرام عین اللهی ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان و مراکز درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات می دهند اما سازمان تامین اجتماعی پول این خدمات را نمی دهد.

وزیر بهداشت همچنین گفت:« در طرح دارویاری اعلام کردیم که ارز برخی داروها را نیمایی می‌کنیم و اختلاف ارز نیمایی به ترجیحی را بیمه‌ها بپردازند. بر این اساس سازمان برنامه و بودجه باید اعتبار لازم را ارائه می‌کرد تا بیمه‌ها بتوانند این پول را بپردازند، اما متأسفانه در این زمینه ۲۵ هزار میلیارد تومان معوقه از سازمان برنامه و بودجه داریم.»

وی با بیان اینکه رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه قول پرداخت معوقات را داده تصریح کرد: مصوبه هیات دولت در همین رابطه اعلام شد که 10 هزار میلیارد تومان پرداخت شود و تاکنون 3.200 میلیارد تومان پرداخت شده است.

عین اللهی بیان کرد: در حال حاضر نه بودجه داریم نه پول و مشکلات بسیار اگر مرد میدان هستید بیاید وسط و کار کنید.

وزیر بهداشت اضافه کرد: از مجلس انتظار داریم به عنوان قانونگذار و به عنوان کارشناس به ما کمک کنند.

بخوانید:

فروش شیر خشک با ارائه کد ملی

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید