06:34 , 1401/6/22
کد خبر: 000015259
بازدید: 2557
همه چیز درباره بازیگران سریال خون سرد/ از امیر آقایی تا سارا بهرامی

سریال خون سرد جدید ترین اثر امیرحسین ترابی است که توسط یکی از شبکه های نمایش خانگی منتشر می شود. دراین مطلب اطلاعات تکمیلی بازیگران سریال خون سرد پرداخته شده است.

معرفی بازیگران سریال خون سرد

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار است. ژانر این سریال جنایی و پلیسی بوده و داستان سریال درباره یک شخصیت است که پرونده های زن آزاری را به جریان انداخته و عاملین آن را مجازات می کند. 

امیر آقایی نقش اول سریال خون سرد

امیر آقایی، بازیگر ایرانی و متولد سال مرداد ماه سال 54 است. آخرین فعالیت امیر آقایی در سریال های شبکه نمایش خانگی به سریال آقازاده باز می گرد که این سریال در دوران انتشار خود توانست طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. جدیدترین اثری که امیر آقایی در شبکه نمایش خانگی در آن فعالیت داشته سریال خون سرد است. ضمن اینکه نقش اثلی سریال خون سرد را امیر آقایی بازی می کند.

همه چیز درباره بازیگران سریال خون سرد

شهرام حقیقت دوست در سریال خون سرد

شهرام حقیقت دوست متولد اسفند 51 بوده و بایگر ایرانی است که فعالیت خود را در این حوزه هنری با نقش آفرینی در تئاتر آغاز کرده است. شهرام حقیقت دوست نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که در سریال خون سرد بازی کرده است. این بازیگر در سریال خون سرد نقش سرگرد امیر طلوعی را که دوست قاتل خون سرد است بازی میکند

همه چیز درباره بازیگران سریال خون سرد

سارا بهرامی در سریال خون سرد

سارا بهرامی یکی دیگر از بازیگرانی است که در سریال خون سرد به نقش آفرینی پرداخته است. این بازیگر متولد بهمن 61 در اصفهان بوده و در سریال خون سرد نیز نقش منشی شرکت مهرنوشرا بازی می کند.

همه چیز درباره بازیگران سریال خون سرد

نیما شعبان‌نژاد در سریال خون سرد

نیما شعبان‌نژاد، بازیگر ایرانی آلمانی و متولد اردیبهشت سال 66 است. این بازیگر فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است و فعالیت خود در عرصه بازیگری را بازی در برنامه تلویزیونی خندوانه آغاز کرده است. نیما شعبان‌نژاد نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که در سریال خون سرد به ایفای نقش پرداخته و نقش سروش موذی را بازی می کند.

همه چیز درباره بازیگران سریال خون سرد

بهار قاسمی در سریال خون سرد

بهار قاسمی بازیگر ایرانی و متولد دهه 60 است. این بازیگر جوان نیز از دیگر بایزگرانی است که در سریال خون سرد بازی می کند. بهار قاسمی نقش مهرنوس همسر قاتل خون سرد است.

همه چیز درباره بازیگران سریال خون سرد

جلال فاطمی در سریال خون سرد

جلال فاطمی متولد سال 36 کارگردان و بازیگر ایرانی است. این از جمله افرادی است که از کودکی عاشق فیلم و هنر بود که به همین منظور برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته است. جلال فاطمی نیز جزو لیست بازیگران سریال خون سرد بوده که نقش سرهنگ شمس را بازی می کند.

همه چیز درباره بازیگران سریال خون سرد

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید