15:07 , 1401/8/21
کد خبر: 000016497
بازدید: 1295
هلالی: به خاطر خواهر و مادرتان مراقب نظام باشید/ به حضرت زهرا(س) مرا به مزدوری متهم نکنید

یک مداح اهل بیت گفت: بچه ها به خاطر مادر و خواهرتان مراقب کشور و این نظام باشید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، خبرگزاری فارس صحبت هایی را به نقل از رضا هلالی، مداح اهل بیت منتشر کرده که شب گذشته(جمعه، 20 آبان) در مجلس هفتگی هیأت الرضا (ع) و با اشاره به حوادث اخیر کشور مطرح شده است.

براساس این مصاحبه وی اظهار کرد: به امام حسین این افراد از آزادی چیزی نمی دانند. نه حرف و بیان درستی دارند و نه روش آنها درست است. ما هم اعتراض داریم و من در معترض بودن نفر اول صف هستم اما این مدل که اینها برخورد می کنند دیگر نامش اعتراض نیست.

وی گفت: من هم دیده ام که با باتوم زن مردم را می زدند. چنین اقدامی اشتباه بوده و اگر من به شخصه آنجا بودم دفاع می کردم. برخی افراد خطاهایی می کنند که قابل بخشش نیست. شهر که شلوغ می شود کارهای مختلفی می کنند. بچه ها به خاطر مادر و خواهرتان مراقب این کشور و نظام باشید.

وی گفت: شما را به حضرت زهرا(س) قسم من را به مزدوری متهم نکنید چراکه در عمر 40 ساله ام هیچ گاه مزدور کسی نبوده ام.

این مداح ادامه داد: یک زمانی مرا از منبر به جرم شور خواندن پائین می کشیدند اما از همان موقع همیشه پای حرف درست ایستاده ام.

وی با تاکید بر اینکه منبر امام حسین(ع) را با هیچ چیز عوض نمی کند، گفت: اما شما انسان امام حسینی در آن سوی این ماجرا به من نشان بدهید. این افراد بچه هیاتی ها را احساساتی می کنند و بطور مثال می آیند و روضه می خوانند که به خدانور آب ندادند. خب آدم عتیقه! شما که تا دیروز می گفتید امام حسین را افسانه می دانستید حالا امروز میخواهید با این حرف ها ما را همراه کنید؟ این فرد سابقه  17 سرقت مسلحانه داشته است.  

هلالی در بخش های دیگری از صحبت های خود گفت: برای من اصل جمهوری اسلامی است. باور کنید من هم کم فحش نخورده ام. حتی برای غذا دادن به معتادان باید جواب پس بدهم چراکه عده ای می گویند هلالی از معتادان ضایعات آنها را می گیرد و شیشه می دهد. من نه از کسی می ترسم و نه از کسی پول گرفته ام.

 

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید