15:53 , 1401/8/15
کد خبر: 000016398
بازدید: 1597
نسرین قادری که بود و چگونه درگذشت؟

ارتباط درگذشت نسرین قادری با اغتشاشات اخیر تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، روز جمعه یک بانوی35 ساله مریوانی در تهران درگذشت و پس از آن در فضای مجازی اخباری مبنی بر ارتباط فوت او با اغتشاشات اخیر منتشر شد.

با این وجود بنا بر اعلام ایرنا، احمد قادری، پدر وی گفتگویی با خبرنگاران داشته و در این خصوص گفته است که دخترش دارای بیماری زمینه ای بوده و طی روزهای گذشته نیز به آنفولانزا مبتلا شده بوده است.

وی در این باره گفت: شبی که دخترم فوت کرد تا ساعت 12 شب برادرش نزد او بود اما روز بعد هرچه تماس گرفتیم پاسخ نداد، به همین دلیل از خواهر نسرین خواستیم که در تهران به همراه همسرش سری به او بزند اما پس از اینکه به منزل او مراجعه کردند باز هم از او خبری نبود.

این پدر افزود: به همین دلیل با یکی از همسایگان هماهنگ کرده و در خانه را شکستند اما بعد از ورود با پیکر بی جان نسرین مواجه شدند.

پدر نسرین قادری با بیان اینکه دخترش در گذشته نیز به تشنج دچار بوده، اظهار کرد: پس از ورود دختر دیگرم به خانه خواهرش بلافاصله با اورژانس و آگاهی تماس می گیرند و بدین ترتیب پیکر دخترم را به پزشکی قانونی شهریار منتقل کردند.

وی در ادامه با تکذیب ارتباط فوت دخترش با اغتشاشات اخیر از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و از برگزاری تجمع برای دخترش خودداری کنند.

دادستان شهریار :مرگ نسرین قادری بر اثر مسمومیت بوده است

دادستان شهریار نیز چنین اعلام کرده که مرگ وی بر اثر مسمومیت بوده است.

حمید عسگری پور دادستان شهریار در این باره اظهار کرده که بررسی های صورت گرفته گویای آن است که هیچ اثری از ضرب و جرح یا شکستگی، در رفتگی یا کبودی و سیاه شدگی روی بدن نامبرده دیده نشده است.

وی چنین اعلام کرده که بر اساس تشخیص اولیه پزشکی قانونی آنچه باعث فوت وی شده مسمومیت بوده که البته خانواده وی چنین اعلام کرده اند که او سابقه بیماری های قلبی نیز داشته است.

نسرین قادری کیست؟

طبق اطلاعات منتشر شده نسرین قادری، 35 ساله و از اهالی مریوان بود که در شهریار تهران ساکن بود. وی روز جمعه 13 آبان ماه سال جاری درگذشت و روز شنبه پس از طی مراحل قانونی پیکر وی روز شنبه(14 آبان) به زادگاهش منتقل شده و به خاک سپرده شد.

 

 

 

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید