07:29 , 1401/5/22
کد خبر: 000014806
بازدید: 1370
نحوه ثبت نام یارانه جاماندگان

آن دسته از افرادی که جزو جاماندگان یارانه 300 و 400 هزار تومانی هستند می توانند برای ثبت نام، بررسی و دریافت یارانه خود با مراجعه به نشانی my.gov.ir نسبت به ارائه اطلاعات خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna،  آن دسته از افرادی که جزو جاماندگان یارانه 300 و 400 تومانی هستند می توانند برای ثبت نام، بررسی و دریافت یارانه خود با مراجعه به نشانی my.gov.ir نسبت به ارائه اطلاعات خود اقدام کنند.

همانطور که گفته شد افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت my.gov.ir نسبت به ثبت نام برای دریافت یارانه 300 و 400 تومانی اقدام کنند. با توجه به اینکه سامانه مذکور در مرحله آزمایشی راه اندازی شده است در صورت قطع شدن دسترسی در مراحل ثبت نام، با بروزرسانی صفحه مرورگر نسبت به ثبت نام مجدد اقدام کنند. 

https://media.imna.ir/d/2022/07/17/4/1798611.jpg

 ثبت نام برای جاماندگان یارانه تا چه زمانی ادامه دارد؟                                                                                    

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تکمیل اطلاعات افرادی که مشمول دریافت یارانه ۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومانی هستند خبر داد و گفت: امکان ثبت نام همچنان وجود دارد.

هادی زاهدی وفا با بیان اینکه به دلیل تغییراتی که در شرایط خانوارها ایجاد شده همیشه امکان تکمیل اطلاعات افراد یارانه بگیر وجود دارد اظهار کرد: در مرحله نخست بخشی از اطلاعات تکمیل شده و پرداخت صورت می‌گیرد. اما همیشه این امکان وجود دارد که افراد در سایت حمایت ثبت نام کنند.

ثبت نام یارانه 1401 برای فرزندان جدید چگونه انجام می شود؟

برای ثبت نام یارانه 1401 فرزندان جدید باید از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام کرد.

ثبت نام یارانه 1401 برای زوجین بعد از ازدواج چگونه انجام می شود؟

جهت ثبت نام یارانه 1401 زوجین بعد از ازدواج می توان از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام کرد.

نحوه استعلام وضعیت افراد برای ثبت نام یارانه چگونه است؟

آن دسته از افرادی که قصد ثبت نام یارانه را دارند ابتدا باید  وضعیت خود را با روش های زیر استعلام کنند.

جاماندگان ثبت نام یارانه، به منظور استعلام وضعیت ثبت نام یارانه جدید خود در سال 1401، ابتدا، کد دستوری #کد ملی43857*4 را شماره گیری نمایند.

سپس می توانند با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام یارانه اقدام کنند. 

مدارک و اطلاعات ضروری، جهت ثبت نام یارانه جدید، برای جاماندگان، شامل شماره همراه که به نام سرپرست خانوار بوده، کد ملی، تاریخ تولد، کد پستی و شماره شبا بانکی که سرپرست خانوار، در آن حساب داشته، می باشد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید