09:21 , 1401/5/3
کد خبر: 000014607
بازدید: 1978
ماجرای در آوردن لباس احسان علیخانی در عصر جدید

ماجرای در آوردن لباس احسان علیخانی در عصر جدید چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، در چند روز گذشته فیلمی از احسان علیخانی در فضای مجازی منتشر شد که او در برنامه عصر جدید در حال در آوردن لباس خود است. این فیلم در حال بازنشر در فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام است که حواشی جالب  زیادی را از سوی کاربران و بینندگان عصر جدید به دنبال داشت.

احسان علیخانی کیست؟

احسان علیخانی متولد آبان ماه سال 61 است. او مجری و تهیه کننده تلویزیون ایران است. نخستین فعالیت هنری احسان علیخانی به عنوان مجری تلویزیون بوده است. 

از جمله پر بیننده ترین برنامه های احسان علیخانی،ویژه برنانه ماه مبارک رمضان با عنوان «ماه عسل» بود. از دیگر برنامه های جنجالی احسان علیخانی می توان به برنامه استعدادیابی «عصر جدید» اشاره کرد.

همچنین احسان علیخانی در ساخت برنامه های نمایش خانگی  از جمله «جوکر» مشارکت دارد.

احسان علیخانی وصیت کرد | حرف های ناراحت کننده احسان علیخانی اشک همه را  درآورد

ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی

چندی پیش اخباری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه احسان علیخانی، مجری صدا وسیما و لیلا اوتادی، بازیگر سینمای ایران با یکدیگر ازدواج کرده اند. طولی نکشید که این خبر از سوی لیلا اوتادی تکذیب شد.

هر چند وقت یکبار عکسی از احسان علیخانی با خانم های متفاوت در فضای مجازی با عنوان همسر احسان علیخانی منتشر می شود. اما احسان علیخانی همیشه در مقابل این شایعه های منتشر شده در ارتباط با ازدواجش تا به امروز سکوت کرده است. باید این را در نظر داشت که تمامی تصاویر منتشر شده از احسان علیخانی در کنار طرفداران این مجری توانمند است.

دلیل ازدواج نکردن احسان علیخانی لو رفت | همه چیز در مورد ازدواج احسان  علیخانی

احسان علیخانی و خانواده 

احسان علیخانی آخرین فرزند خانواده و مادرش پرستار است. او متولد شهر تهرانن بوده و به گفته خودش در آلوده ترین شهر کشور به دنیا آمده است.

تاریخ ازدواج احسان علیخانی لو رفت

در یکی از برنامه های عصر جدید یکی از شرکت گنندگان از قدرت پیشگویی برخوردار بود و میتوانست تاریخ مناسبت های خاص را بگوید و تاریخ ها را به زمان شمسی، قمری و میلادی تبدیل کند. بشیر حسینی که جزو داوران مسابقه استعدادیابی عصر جدید است از این شرکت کننده درخواست می کند که تاریخ ازدواج احسان علیخانی را در آینده بگوید. این شرکت کننده نیز تاریخ 27 خرداد سال 403 را اعلام کرد و گفت که احسان علیخانی در این تاریخ ازدواج می کند. 

ماجرای در آوردن لباس احسان علیخانی در عصر جدید

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید