09:29 , 1401/5/2
کد خبر: 000014596
بازدید: 1727
ماجرای حامد آهنگی و تولد دبی

این روزها در فضای مجازی عکس های متعددی از جشن تولد حامد آهنگی در دبی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، حامد آهنگی مجری و کمدینی است که اخیرا به واسطه حضورش در برنامه جوکر و شوخی های فی البداهه اش مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی چندی پیش نیز به عنوان مجری برنامه شب آهنگی میزبان چهره های مختلف بود و بخش های مختلف این برنامه در فضای مجازی بارها و بارها باز نشر شد.

جشن تولد حامد آهنگی در دبی

این روزها تصویری از این مجری به همراه همسر و پسرش در دبی منتشر شده است که گویای برگزاری مراسم تولد 44 سالگی آهنگی در دبی است.

درباره همسر حامد آهنگی نیز باید گفت که وی چند سال پیش با صفورا آغاسی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام آراد است.

صفورا آغاسی بازیگر تئاتر است و در خانواده ای هنرمند زندگی کرده به گونه ای که برادر او هم خواننده است و داماد خانواده آنها نیز تهیه کننده است.

کیک تولد عجیب حامد آهنگی

حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی است و چندی پیش تولد او بوده است. در یکی از جشن تولدهایی که برای او گرفته شده آهنگی به شوخی با کیک تولد خود می پردازد و اینگونه می گوید که این کیک تولد است یا سالاد الویه؟ چرا برگ دارد؟ چرا گوجه فرنگی دارد؟

این کیک طبق آنچه اعلام شده روز 25 تیرماه امسال در مراسم اکران مردمی فیلم "بی صدا حلزون" توسط هوادارانش غافلگیر شده و آنها با چند روز تاخیر این کیک را برای او تهیه کرده و در این مراسم که در پردیس چارسو برگزار شد، او را غافلگیر کرده اند.

حامد آهنگی در خندوانه

اما درباره فعالیت های هنری حامد آهنگی باید گفت وی از سن 14 سالگی با حضور در گروه های نمایشی مختلف کار خود را آغاز کرده و در این سالها در برنامه ها و جنگ های شبانه بسیاری به عنوان کمدین حضور داشته است.برخی از سریالهایی که او در آنها ایفای نقش کرده عبارتنداز:

-لژیونر

-6 قهرمان و نصفی

-بچه محل

حضور در سینمایی چند میگیری گریه کنی2 نیز اولین تجربه سینمایی او محسوب می شود.

اما شاید بتوان بیشترین تاثیر حضور او را در خندوانه و استندآپ کمدی آن دانست هرچند که بعدها مجموعه های شب های آهنگی، جوکر و مافیای او نیز مخاطبان قابل توجهی داشت.

این کمدین پیش از ورود به عرصه هنر در شهر زادگاهش بندرانزلی فوتبال بازی می کرد. اما طی این سالها به واسطه فعالیت های هنری و  سالها فعالیت خوب روی استیج، موفق به کسب دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون شده که از دیگر هنرمندانی که از  این دانشگاه دکترای افتخاری گرفته اند می توان به سالار عقیلی و استاد ایرج خواجه امیری اشاره کرد.

 

 

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید