08:33 , 1401/9/19
کد خبر: 000017045
بازدید: 1311
قیمت مرغ افزایش نمی یابد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: قیمت مرغ هم اکنون بین 53 تا 55 هزار تومان برای هر کیلوگرم در میدان بهمن عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی در گفتگویی به نقل از صدا و سیما با اشاره به افزایش تقاضا برای مرغ در دو سه روز گذشته گفته: هم اکنون در حوزه تولید فراوانی تولید داریم و مشکلی در تولید و تامین مرغ نداریم.

وی اضافه کرده: روزانه بین 1200 تا 1400 تن بار به استان تهران ارسال می شود که در سطح شهر ، میادین بهمن و پیروزی و سکوهای بسته بندی توزیع می شود.

برادری در خصوص ازدحام و شلوغی میدان بهمن نیزاظهار کرده: سازمان میادین شهرداری تهران غرفه های میدان پیرزی را به مزایده گذاشته و غرفه تامین کننده سازمان میادین در آن میدان مستقر شده و روزانه 150 تن بار می آید و این خود به خود منجر به ترافیک ورودی و خروجی می شود.

قیمت مرغ افزایش ندارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فروش قیمت مرغ را مطلوب دانسته و اعلام کرده هم اکنون بین 53 تا 55 هزار تومان برای هر کیلوگرم در میدان بهمن عرضه می شود.

 

در پایان برادری ابراز امیدواری کرده و اعلام داشته جای هیچ گونه نگرانی برای افزایش قیمت مرغ وجود ندارد و هم اکنون قیمت مرغ زیر نرخ مصوب سطح میادین و خرده فروشی توزیع می شود.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید