11:52 , 1401/8/21
کد خبر: 000016487
بازدید: 1394

از سوی دادگستری استان مرکزی؛

فوت علیرضا کریمی در اغتشاشات تکذیب شد

دادگستری استان مرکزی با تکذیب اخباری که مبنی بر درگذشت جوانی به نام "علیرضا کریمی" در حوادث اخیر این استان مطرح می شود، به صدور اطلاعیه ای در این زمینه پرداخت.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایونا، در فضای مجازی اخباری مبنی بر فوت جوانی در ناآرامی های استان مرکزی منتشر شده است که دادگستری این استان در این باره توضیحاتی منتشر کرد.

در توضیحاتی که از سوی دادگستری استان مرکزی منتشر شده، چنین تاکید شده که با توجه به تحقیقات فنی و قضایی صورت گرفته این جوان از اهالی استان مرکزی نبوده و جزو افراد غیر بومی این استان است که در این استان خانه مجردی داشته و در همان محل نیز فوت کرده است.

طبق این اطلاعیه؛ گواهی پزشک قانونی علت تامه این فوت را مسمومیت ناشی از مصرف مواد مخدر اعلام کرده و در بررسی های صورت گرفته بر روی پیکر این فرد هیچ شاهدی مبنی بر آزار، ضرب و جرح، کوفتگی یا شکستگی مشاهده نمی شود و به همین دلیل اعلام می شود فوت وی هیچگونه ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و این ادعا از اساس تکذیب می شود.

در بخشی از این اطلاعیه با تاکید بر اینکه این نوع خبرپردازی ها از سوی رسانه های معاند صورت می گیرد آمده است: «ذکر این نکته ضروری است که رسانه های بیگانه، عناد، دشمنی و کینه توزی شان علیه ملت شریف و آزاده، واضح و روشن بوده و وارونه نشان دادن وقایع و متوسل شدن به حربه های نخ نمایی چون کشته سازی و ایجاد جنگ رسانه ای برای ایجاد فضای ناامن و متشنج، بر همگان واضح و مبرهن است که لازم است عموم شهروندان خصوصا جوانان عزیز و فهیم با درایت، هوشیاری، دقت و بصیرت با این گونه مسائل مواجه شوند.»


           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید