11:02 , 1402/2/19
کد خبر: 000024457
بازدید: 3573
سکانس تجاوز به سحر دولتشاهی 18+ /فیلم

سکانس تجاوز میلاد کی مرام به سحر دولتشاهی در فضای مجازی وایرال شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، سحر دولتشاهی، بازیگر و مجری سابق، در تهران در تاریخ 16 مهر 1358 به دنیا آمد. او لیسانس رشته ادبیات نمایشی را از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه را از دانشگاه آزاد گرفته است. فعالیت هنری خود را سحر از تئاتر شروع کرد. پدر سحر مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات است و مادرش نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان بوده است. همچنین، او دو خواهر و برادر دارد که هر دو ساکن خارج از کشور هستند.

سحر دولتشاهی و ورود به عرصه بازیگری

سحر دولتشاهی، با شروع فعالیت هنری خود از اواخر دهه ۷۰ با تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. او حرفه‌ای در تئاتر در سال‌های ۷۹ و ۸۰ شروع کرد و با بازی در فیلم "فرزند صبح" در سال ۱۳۸۳، وارد دنیای سینما شد. در سال ۱۳۸۶، با بازی در سریال "کتابفروشی هدهد" به تلویزیون راه یافت. با بازی در سریال "مسافران" ساخته همسر سابقش، رامبد جوان، در سال ۱۳۸۸ و نقش ادم فضایی، به شدت مورد توجه قرار گرفت و او را به سرعت به شهرت رساند. شروع فعالیت هنری او از تئاتر آغاز شد و بازی در این عرصه باعث شد که او با دنیای سینما و تلویزیون آشنا شود و همچنین حضور در صحنه تئاتر، منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

ازدواج سحر دولتشاهی با رامبد جوان

در 27 اسفند 87، سحر دولتشاهی با رامبد جوان، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما، ازدواج کردند. آشنایی آنها از طریق تئاتر شکل گرفت و دولتشاهی توضیح می‌دهد که دوستان مشترک زیادی داشتند و به تدریج شروع به توجه بیشتر به همدیگر کردند تا در نهایت به این نتیجه برسند که باید با هم ازدواج کنند. پس از پیشنهاد ازدواج رامبد، او با پدر سحر دولتشاهی صحبت کرد و سپس خواستگاری انجام شد.

ماجرای طلاق سحر دولتشاهی از رامبد جوان

در سال 1393، طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان بدون هیچ گونه آشفتگی خبری به پایان رسید. در واقع، برای مدتی پس از جدایی، هیچ یک از طرفین این اتفاق را تایید نکردند و به دنبال حفظ حریم شخصی خود بودند. سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود و پس از جدایی، در سال 93 به تنهایی در عرصه بازیگری فعالیت خود را ادامه داد. در یک گفتگو، او به تنهایی خود در آن سال اشاره کرد و گفت که در کنار شلوغی کاری، تجربه‌ای لذت‌بخش برایش بود که به او در رشد هنری نیز کمک کرد.

فیلم زننده و 18+ سحر دولت شاهی و میلاد کی مرام

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید