17:52 , 1403/1/10
کد خبر: 000044100
بازدید: 3280
زمان دقیق پذیره نویسی حیات از چه تاریخی آغاز میشود؟

پذیره نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه زندگی مفید (سهامی‌عام در شرف تأسیس) با روش پذیره‌نویسی ثبت سفارش و در نماد حیات آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از باغستان نیوز، بر اساس اطلاعیه پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه زندگی مفید (سهامی‌عام در شرف تأسیس) با روش پذیره‌نویسی ثبت سفارش و در نماد حیات زمان پذیره‌نویسی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ انجام می شود.

زمان دقیق پذیره نویسی حیات از چه تاریخی آغاز میشود؟

اطلاعیه پذیره نویسی حیات

اطلاعیه پذیره نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه زندگی مفید (سهامی عام در شرف تأسیس به روش ثبت سفارش در نماد “حیات

از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

به استناد نامه ی شماره ۱۲۲/۱۴۶۶۳۱ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ سازمان بورس و اوراق بهادار به اطلاع میرساند؛ شرکت بیمه زندگی مفید (سهامی عام در شرف تأسیس در نظر دارد سهام در دست انتشار خود را از طریق شبکه کارگزاران عضو فرابورس ایران به روش ثبت سفارش مورد پذیره نویسی عمومی قرار دهد.

به همین منظور، مشخصات پذیره نویسی جهت ثبت سفارش به شرح ذیل اعلام میگردد . نام شرکت شرکت بیمه زندگی مفید اسهامی عام در شرف تأسیس)

. نوع سهام سهام عادی با نام ارزش اسمی هر سهم ۱,۰۰۰ ریال

سرمایه اولیه :شرکت ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال منقسم به ۲,۴۰۰ میلیون سهم عادی یک هزار ریالی

  سرمایه اولیه شرکت تامین شده توسط مؤسسین ۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰,۰۰۰ ریال

معادل ۷۵ درصد از سهام شرکت توسط مؤسسان تعهد گردیده است ۱۰۰ درصد از مبلغ تعهد شده به حساب شماره ۲۰۷۱۴۰۲۴۰۰۲۴۰۰۱ نزد بانک پاسارگاد شعبه هفت تیر به نام شرکت بیمه زندگی مفید سهامی عام) در شرف تأسیس) نقداً واریز گردیده است.

سرمایه اولیه شرکت – قابل تأمین در پذیره نویسی: ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال . تعداد سهام قابل پذیره نویسی ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم

زمان پذیره نویسی و دوره ثبت سفارش از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ حداکثر به مدت ۱۰ روز است، به نحوی که در بازه زمانی مذکور و به صورت روزانه دوره ثبت سفارش مطابق با پیام ناظر در هر روز برگزار و به میزان تقاضای موجود سهام قابل پذیره نویسی تخصیص و معاملات انجام میشود. بدیهی است این موضوع تا زمان تکمیل پذیره نویسی ادامه خواهد یافت.

روش عرضه در پذیره نویسی اوراق بهادار روش ثبت سفارش

 دامنه قیمت در ثبت سفارش مبلغ قابل پرداخت به ازای هر سهم در پذیره نویسی ۱,۰۰۰ ریال .۱۱. محدودیتها / حداقل و حداکثر تعداد سهام قابل پذیره نویسی توسط هر کد معاملاتی حداقل و حداکثر تعداد سهام مورد پذیره نویسی به همراه سایر اطلاعات با اهمیت به شرح ذیل ارائه میگردد

در مورد اشخاص حقیقی حداقل ۱ سهم و حداکثر ۵۰,۰۰۰ سهم؛ در مورد اشخاص حقوقی حداقل ۱ سهم و حداکثر ۵۰,۰۰۰ سهم؛

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید