06:09 , 1401/7/7
کد خبر: 000015539
بازدید: 1542
رژیم شیر و خرما/ کاهش 7 کیلو چربی در 15 روز

موثرترین راه برای کاهش وزن دائمی رژیم شیر و خرماست. با این رژیم می توانید کاهش 7 کیلو چربی در 15 روز را تجربه کنید.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، کسانی که می خواهند به سرعت از شر وزن اضافه شده در ماه های زمستان بدون رفتن به تعطیلات خلاص شوند، از قبل شروع به جستجوی روش های موثر کاهش وزن کرده اند. یکی از محبوب ترین رژیم هایی که این روزها برای داشتن اندامی متناسب استفاده می شود، رژیم شیر است. رژیم شیر رژیمی است که می تواند جایگزینی برای رژیم ماست خرما باشد که قبلا به آن اشاره کردیم و نتایج موفقیت آمیزی به همراه دارد. برخلاف رژیم ماست خرما، رژیم شیر و خرما با ماهی کبابی و مرغ کبابی مصرف می شود. رژیم شیر چگونه اعمال می شود؟ چه کسانی می توانند رژیم شیر و خرما را انجام دهند؟ در اینجا سوالاتی در مورد رژیم غذایی شیر و خرما که یک روش موثر کاهش وزن است را مطالعه می کنید.

کاهش وزن 7 کیلویی با رژیم شیر و خرما 

با رژیم شیر و خرما که جایگزین رژیم ماست خرما است می توان در مدت 15 روز 7 کیلو وزن کم کرد و لاغر شد. در حالی که رژیم ماست خرما فقط از این دو غذا تشکیل شده است، رژیم شیر و خرما شامل مرغ کبابی و ماهی کبابی نیز می شود. در اینجا رژیم شیر و خرما آمده است.

برای کسانی که می خواهند در این ماه ها وزن زمستانی خود را به سرعت کاهش دهند، رژیم ماست خرما که در هفته 5 تا 7 کیلو وزن کم می کند، مطرح می شود. در این رژیم همه چیز ممنوع است جز ماست خرما و آب. با این حال، برای بسیاری از افراد، این رژیم غذایی خشن به نظر می رسد. اگر حاضرید به جای ۷ کیلو در هفته ۷ کیلو در ۱۵ روز کم کنید، توصیه ما رژیم شیر و خرما خواهد بود. این رژیم شامل ماهی، مرغ و حتی چند تکه نان است.

رژیم شیر و خرما/ کاهش 7 کیلو چربی در 15 روز

منوی غذایی شیر و خرما

در هفته اول صبحانه 7 عدد خرما و 1 لیوان شیر میل کنید. ظهر 1 لیوان ماست، 7 عدد خرما، ربع نان، ماهی کبابی و سالاد بدون چربی می خورید. شام 7 خرما، 1 لیوان شیر، چند برگ کاهو. بعد از دو ساعت می توانید 1 عدد پرتقال بخورید.

رژیم غذایی شیر و خرما

در هفته دوم منو کمی تغییر می کند. برای صبحانه 7 عدد خرما و 1 لیوان شیر وجود دارد. ناهار 7 عدد خرما، 1 لیوان شیر، سینه مرغ، سوپ سبزیجات، ربع نان است. برای شام 7 عدد خرما، 1 لیوان شیر، 1 عدد تخم مرغ آب پز، 2 برش نان تست، 3 قاشق غذاخوری سویا مصرف می شود. با این رژیم می توان در دو هفته تا 7 کیلو وزن کم کرد که بستگی به میزان متابولیسم دارد.

رژیم شیر و خرما/ کاهش 7 کیلو چربی در 15 روز

توصیه های جایگزین رژیم غذایی خرما

توصیه های غذایی زیادی با خرما وجود دارد. اگر می خواهید آهسته تر وزن کم کنید، می توانید از رژیم های غذایی شیر و خرما نمونه زیر نیز استفاده کنید. برنامه رژیم غذایی به شرح زیر است:

15 دقیقه قبل از صبحانه: 2 لیوان آب + 2 عدد خرما

صبحانه: 2 تکه نان سبوس دار، 1 تخم مرغ آب پز، 2 تکه پنیر، سبزی، 4 تا 6 عدد زیتون

ناهار: 1 عدد خرما + 1 بشقاب غذای سبزی با روغن زیتون + 1 کاسه ماست + 1 تکه نان قهوه ای

میان وعده: 3 عدد خرما و 10 عدد بادام در مخلوط کن در 1 لیوان شیر آسیاب می شود.

شام: 1 خرما + 1 سهم گوشت قرمز / گوشت مرغ / ماهی + سالاد روغن زیتون فراوان. 

2 ساعت بعد از غذا: 2 عدد خرما + دمنوش گیاهی

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید