17:25 , 1403/1/7
کد خبر: 000043972
بازدید: 1274
رونمایی یکتا ناصر از یک حقیقتی دیگر

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا از خشونت همسر سابقش منوچهر هادی و دزدیدن دخترش توسط او گفت اینبار از حقیقت دیگری رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایونا به نقل از پنجره، یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا از خشونت همسر سابقش منوچهر هادی و دزدیدن دخترش توسط او گفت اینبار از حقیقت دیگری رونمایی کرد.

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون که در شب سال نو با انتشار ویدیویی از خشونت همسر سابقش در طول زندگی مشترکشان و بردن دخترش بدون اجازه او گفت، دیروز با حضور در دادسرا سوفیا را از پدرش تحویل گرفت و پست هایش را به درخواست قاضی پاک کرد اما این آرامش تنها چند ساعتی ادامه داشت و خانم بازیگر با انتشار یک پست جنجالی دیگر فضای مجازی را پرتنش کرد.در ادامه، حرفهای معنا دار یکتا ناصر حتی پس از رسیدن به دخترش را می خوانید.

یکتا ناصر و وکیلش توحید بختیاری به پست قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در فضای مجازی مبنی بر حل و فصل اختلافات زوج هنرمند واکنش نشان دادند و انتشار عکسشان را غیر قانونی دانستند. یکتا ناصر که در داسرا همراه با وکیل و پدرش حضور یافته بود، در واکنش به پست آقای قاضی نوشت:

جناب شهریاری و همکاران محترم ایشان در دادسرای جنایی مرحمت فرمودند بعد از کلی نصیحت و خط و نشان برای من و آموزش غریزه و مسئولیت مادری به من مادر و قول صریح گرفتن از من که نه خودم و نه وکیلم دهان باز نکنیم تا مبادا ذات ملوکانه عالیجناب هادی مکدر شود و بر سر لج بیافتد و دخترم را نشانم ندهد و اینکه بهتر است جگر گوشه ام را به مادر دیگری بسیارند.............. چندین عکس مخفیانه از ما گرفتند و منتشر کردند تا ما خطاکاران و گناهکاران از ازل محکوم بر سر جای خود بنشینیم و قلب و روح و جسم سراپا سلاخی شده خود را با ذوقی وصف ناپذیر یا به دیار باقی ببریم و یا به دیار غربت.

اینکه دعوای این دو چهره در شبکه‌های اجتماعی تا کی ادامه پیدا خواهد کرد، مشخص نیست اما چیزی که مشخص است به این موضوع برمی‌گردد که هیچ‌کس نمی‌تواند قضاوت درستی داشته باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند همه جوانب یک زندگی مشترک را بررسی کند و به نتیجه قطعی برسد و مشکلات طلاق و حضانت و... باید از سوی کارشناسان حقوقی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید