06:01 , 1401/6/28
کد خبر: 000015376
بازدید: 1453
روشی سریع برای بکاپ گرفتن از پیام‌های واتس اپ

واتس اپ، یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسانی فوری در جهان، قابلیت پشتیبان گیری را در اختیار کاربران قرار داد.

چگونه از چت های واتساپ بکاپ بگیریم؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، WhatsApp با ارائه نسخه پشتیبان با iCloud و Google Drive در iPhone و Google Drive در Android، پس از پشتیبان‌گیری از پیام‌های دریافتی در Google Drive، دسترسی به این فایل را از هر تلفنی فراهم می‌کند.

نحوه بکاپ گرفتن از چت های واتساپ 

واتس اپ که متعلق به فیس بوک است، پس از توافق محرمانه اعلام کرد که تمام داده های آن با فیس بوک به اشتراک گذاشته خواهد شد، و این مورد در دستور کار تمام دنیا قرار گرفت. واتس اپ پرکاربردترین برنامه ارتباط فوری در جهان است، اما پس از آن که اخیراً یک قرارداد بسیار مورد بحث را مطرح کرد، کاربران شروع به ترجیح برنامه های جایگزین کردند.

بنابراین چگونه می توان قبل از حذف برنامه WhatsApp از تلفن، یک نسخه پشتیبان از چت تهیه کرد؟

روشی سریع برای بکاپ گرفتن از پیام‌های واتس اپ

چگونه از پیام‌های WHATSAPP در GOOGLE DRIVE نسخه پشتیبان تهیه کنیم؟

این فایل پشتیبان همیشه پس از پشتیبان گیری از پیام های ارسال شده به طرف مقابل در واتس اپ و پیام های دریافتی از طرف مقابل در Google Drive قابل دسترسی است. کاربران می توانند پشتیبان گیری روزانه، هفتگی و ماهانه را انجام دهند. به این ترتیب، هر بار برای پشتیبان گیری نیازی به تنظیم دستی نیست.

در اینجا مراحل پشتیبان گیری از پیام های WhatsApp در Google Drive آورده شده است.

واتس اپ را باز کنید. روی گزینه‌های بیشتر > تنظیمات > چت‌ها > پشتیبان‌گیری گپ > پشتیبان‌گیری در Google Drive ضربه بزنید. دوره فرکانس پشتیبان را انتخاب کنید. حساب Google را که می خواهید از سابقه چت خود پشتیبان بگیرید، انتخاب کنید.

اگر به حساب Google متصل نیست، روی دکمه افزودن حساب ضربه بزنید و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. برای انتخاب شبکه ای که می خواهید برای پشتیبان گیری استفاده کنید، روی دکمه اتصال پشتیبان ضربه بزنید.

یادآوری: پشتیبان‌گیری از طریق یک شبکه داده تلفن همراه ممکن است هزینه‌های اضافی داده را به همراه داشته باشد.

برای درک اینکه آیا از چت‌ها پشتیبان‌گیری می‌شود، لازم است این گزینه‌ها را دنبال کنید.

بکاپ گیری از  گوشی های دارای سیستم عامل iOS

Whatsapp – تنظیمات – چت – پشتیبان گیری از چت

روشی سریع برای بکاپ گرفتن از پیام‌های واتس اپ

بکاپ گیری از  گوشی های دارای سیستم عامل اندروید

Whatsapp – تنظیمات – چت – پشتیبان گیری چت – Google Drive

روشی سریع برای بکاپ گرفتن از پیام‌های واتس اپ

آیا WHATSAPP در فایل دیگری بک آپ می گیرد؟

کاربرانی که نمی‌خواهند مکاتبات در جایی ذخیره شود، از خود می‌پرسند که آیا پس از حذف فایل پشتیبان، رکوردها در جای دیگری باقی می‌مانند. واتس اپ به جز این فایل ها هیچ عملیات پشتیبان گیری انجام نمی دهد. جدا از این فایل ها، برای پشتیبان گیری از فایل ها در واتس اپ، لازم است برنامه هایی که این را ارائه می دهند روی گوشی نصب کنید. جدای از آن، در صورت تمایل، امکان غیرفعال کردن قابلیت پشتیبان گیری واتساپ نیز وجود دارد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید