09:41 , 1401/5/2
کد خبر: 000014597
بازدید: 1602
خودکشی نفیسه روشن و غرق شدن در دریای خزر

چندی پیش نفیسه روشن در پیج شخصی خود در اینستاگرام تصویر جنجالی را منتشر کرد که برخی کاربران به این فکر افتادند که این بازیگر خودکشی کرده یا قصد خودکشی دارد.

نفیسه روشن خودکشی کرد؟ نفیسه روشن در دریای خزر خودکشی کرد؟ همسر نفیسه روشن کیست؟ قاتل نفیسه روشن کیست؟ پست جنجالی نفیسه روشن درباره خودکشی چه بود؟ چرا نفیسه روشن خودکشی کرد؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز  Ivna، چندی پیش نفیسه روشن در پیج شخصی خود در اینستاگرام تصویر جنجالی را منتشر کرد که برخی کاربران به این فکر افتادند که این بازیگر خودکشی کرده یا قصد خودکشی دارد.

در تصویر منشتر شده نفیسه روشن در شب مقابل دریای خزر ایستاده و از خود سلفی گرفته است. همچنین این بازیگر در پیج  خود نوشت:«به نظر میاد دریا میتونه ترسناک باشه، چون ممکنه غرقت کنه» 

همین تصویر و جمله کافی بود تا موج جدیدی از اخبار جنجالی برای خودکشی نفیسه روشن به راه بیافتد.

عکس| غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر؛ بازیگر زن خودکشی کرد؟

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر متولد اردیبهشت 1361 در تهران است.

نفیسه روشن اولین فعالیت بازیگری خود را با نقش آفرینی در سریال روزهای بیاد ماندنی آغاز کرد.شهرت اصلی این بازیگر به دلیل نقش آفرینی در سریال اغماست که یک سریال تلویزیونی برای ماه مبارک رمضان بود.

سریال های نفیسه روشن از اغما تا بچه مهندس+تصاویر

همسر نفیسه روشن کیست؟

نفیسه روشن در سال 10 سال گذشته با مردی به نام بهنام که شغل وی خلبانی بود ازدواج کرد.

نفیسه روشن و همسرش/ طلاق نفیسه روشن

سال 99 نفیسه روشن عکس های دو نفره خود با همسرش بهنام را به یکباره از صفحه مجازی اش پاک می کند. به این ترتیب این بازیگر به صورت غیر رسمی خبر طلاقشرا منشر می کند. کمی بعد از این موضوع نفیسه روشن یک فیلم از روز عروسی خود منتشر و اعلام کرد که میخواهد حال و هوای آن دوران را به هوادارانش نشان دهد.

نفیسه روشن و همسر جدیدش

سه سال گذشته این بازیگر اعلام کرد که امام حسین (ع) را در خواب دیده است و به زودی به کربلا می رود. نکته قابل توجه اینجاست که نفیسه روشن پس از بازگشت از کربلا با انتشار عکسی ازدواج مجدد خود را تایید کرد و نوشت :«یا علی گفتیم و عشق آغاز شد»

ازدواج دوم نفیسه روشن با عکس همسرش

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید