21:26 , 1403/1/7
کد خبر: 000043990
بازدید: 1285
حمید صفت در هفت سر اژدها

«هفت سر اژدها» عنوان سریال جدید ماه رمضان است که به پخش شبکه سه رسیده و ابوالقاسم طالبی کارگردان و حمید صفت یکی از بازیگران اصلی آن است.

به گزارش خبرنگار تلویزیونی ایونا به نقل از عرشه آنلاین، حمید صفت که خواننده رپ می باشد از وی از این به بعد به عنوان بازیگر خواننده می توان یاد کرد زیرا به جز عرصه موسیقی در عرصه بازیگری نیز فعالیت داشته و بعد از نمایش لامبورگینی و فیلم شاه کش این بار در سریال هفت سر اژدها بازی کرده است.

  • خواننده جنجالی کشورمان بعد از دادگاه خبرسازش که متهم به قتل شده بود و سرانجام تبرئه شد در سریال ماه رمضانی ابوالقاسم طالبی در شبکه سه سیما حضور دارد.

    در این سال‌ها که حمید صفت خواننده رپ جای خود را میان جوانان دوستداران این سبک موسیقی باز کرده بود، سعی نکرد خود را تنها به دنیای موسیقی آن هم رپ، محدود کند، حمید صفت قرار بود از جمله بازیگران نمایش «لامبورگینی» به کارگردانی سیامک صفری باشد که در مجموعه شهرزاد تهران روی صحنه رفت.

    از آن‌جا که در آن زمان رپر‌ها در ایران مجاز به اجرا نبودند، او فقط یک شب روی صحنه رفت و از آن به بعد از همراهی این گروه محروم شد اما پا پس نکشید و فیلم سینمایی «شاه کش» دومین تصمیمش برای حضور در فضایی به غیر از موسیقی بود ولی این تصمیم کافی نبود و باز هم نتوانست موفق به کسب مجوز برای حضور در این فیلم شود.

    البته ناگفته نماند موزیک او در تیتراژ پایانی این فیلم منتشر شد و بار دیگر توانست نظر طرفدارانش را جلب کند. گویا عقب‌نشینی در قاموس این رپر نیست. سال ۹۸ ابوالقاسم طالبی سریال جدید خود را کلید زد و نام حمید صفت در کنار حمید گودرزی، مجید واشقانی، علی‌رام نورایی و… مطرح شد.

    «هفت سر اژدها» عنوان سریال جدید ماه رمضان است که به پخش شبکه سه رسیده و ابوالقاسم طالبی کارگردان و حمید صفت یکی از بازیگران اصلی آن است. این سریال از شب اول ماه رمضان بعد از اذان مغرب و افطار پخش می‌ شود.

    سریالی که از همان ابتدای تولید از موضوع‌اش گرفته تا حضور این خواننده، سروصدا به پا کرد و محل بحث اهالی رسانه شد. نکته جالب توجه اینجاست که حمید صفت بعد از بارها تلاش برای حضور در دنیای تصویر و صحنه و عدم موفقیتش، حالا با یک سریال تلویزیونی با موضوع کلان مفاسد اقتصادی در دل درامی اجتماعی و سیاسی، آن هم در ماه مبارک رمضان که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها برای سریال‌های تلویزیونی است به رسانه ملی آمده است.

    بیوگرافی کوتاهی از خواننده رپ

    حمید صفت با نام کامل حمیدرضا امیری صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ از تهران است. وی از خوانندگان سبک رپ ایرانی است.

    او به خاطر یک کار دوصدایی به نام بخشش که با همکاری امیرعباس گلاب بود، مشهور شد و با آهنگی به نام “چ” به صورت مستقل به اوج رسید.

    وی در ۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۶ اعتراف کرد که شوهر مادرش را کشته است. حمید صفت گفته بود که ناپدری اش فردی بداخلاق و تند خو بوده است و همیشه مادرش را کتک می‌ زده است.

    او نهایتا در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۹۷ با وثیقه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی حوالی ساعت ۱۷ آزاد شد. کمیسیون ۷ نفره‌ی پزشک قانونی طی یک گزارش، ۵۰ درصد علت مرگ مقتول را بیماری وی اعلام کرده اند.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید