17:12 , 1401/9/9
کد خبر: 000016889
بازدید: 1204
حقوق سربازان زیاد می شود؟

یک عضو هیات رئیسه مجلس از عدم افزایش حقوق سربازان انتقاد کرد که نقد او با حمایت رئیس مجلس نیز مواجه شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، سید محسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری به بحث حقوق سربازان وظیفه پرداخت و اظهار کرد: ما در مجلس لایحه افزایش حقوق و دستمزد را تصویب کردیم و پایه حقوق ها را افزایش دادیم که کار خوبی بود که دولت و مجلس با هم انجام دادند.

وی گفت: در بودجه امسال مصوب کرده بودیم که حقوق سربازان بین 60 تا 90 درصد حقوق پایور باشد. حال با توجه به اینکه حقوق پایه افزایش پیدا کرده متناسب با آن حقوق سربازها هم باید افزایش پیدا کند اما اکنون سازمان برنامه و بودجه به این موضع عمل نمی کند.

دهنوی ادامه داد: در این حوزه نباید تبعیضی قائل شد و اگر هزینه های زندگی افزایش یافته این هزینه ها برای سربازان هم بالا رفته است. آنها هم بخشی از مردم هستند و بایدحقوق آنها هم افزایش پیدا کند. با پیگیری هایی که انجام دادم باید بگویم در حال حاضر در سازمان برنامه و بودجه اصلا این مورد در هزینه ها دیده نشده است.

تذکر این عضو هیات رئیسه با همراهی رئیس مجلس نیز مواجه شد و محمدباقر قالیباف نیز گفت: دکتر حاجی بابایی حتما این موضوع را پیگیری کنند. طبیعتا لایحه دو فوریتی دولت لایحه اصلاح قانون بودجه و اصلاح حقوق بوده و حتما کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری می کنند و انشاالله نتیجه را اعلام خواهند کرد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید