12:18 , 1402/2/5
کد خبر: 000023719
بازدید: 3019
جنجال بین تتلو و دنیا جهانبخت بالا گرفت/واکنش تند تتلو به ابراز علاقه دنیا

تتلو با ادبیاتی تند به ابراز علاقه دنیا جهانبخت نسبت به خودش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایونا، امیر تتلو اخیرا بار دیگر با موضوع علاقمندی دنیا جهانبخت به او در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.

وی که طی روزهای گذشته کنسرت جدید خود را برگزار کرده و با آن خبرساز شده بود حال در پستی اینستاگرامی به ابراز علاقه دنیا جهانبخت به خود واکنش نشان داده و با ادبیاتی دور از ادب خطاب به او گفته که اصلا تو را آدم حساب نمی کنم.

ماجرای ابراز علاقه دنیا جهانبخت به تتلو

اما این اولین بار نیست که در فضای مجازی اخباری از دنیا جهانبخت و ابراز علاقه او به تتلو منتشر شده و طی سال های گذشته نیز اخباری در این خصوص منتشر شده بود.

دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت از جمله فعالان فضای مجازی است که در اینستاگرام فالورهای میلیونی دارد. او که متولد 30 آبان 1368 است از دانشگاه آزاد لیسانس گرافیک گرفته و چند سالی است به همراه خانواده اش به ترکیه مهاجرت کرده تا بتواند از آنجا راهی آمریکا شود.

دنیا از 18 سالگی فعالیت های خود را در فیس بوک شروع کرد و با انتشار عکس هایی از خود به شهرت دست پیدا کرد که البته دلیل جدی تر شهرت او را می توان حاشیه های او دانست.

دنیا جهانبخت قبل از عمل و بدون آرایش

وی که در این سال ها حاشیه های متعددی داشته عمل های زیبایی متعدد انجام داده و نسبت به سال های قبل خود تغییرات بسیاری داشته است.

دنیا جهانبخت قبل از خارج رفتن

حتی عکس هایی از وی پیش از مهاجرتش به ترکیه در فضای مجازی موجود است که برای مردم جالب بوده و عده بسیاری سرچچ کرده اند تا چهره قبل از مهاجرت وی و زمانی که ایران بود را ببینند.

دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

وی پیش از این در سال های گذشته در فضای مجازی نسبت به ساسی مانکن خواننده پاپ ابراز علاقه کرده و حتی در برخی لایوها از این عشق اشک هم ریخته بود که البته این ابراز علاقه او با سکوت ساسی مانکن مواجه شد. حتی در دوره ای و در شرایطی که گفته شده بود طلا گلزار، مدل ایرانی که گفته می شد به نظر می رسد با ساسی ارتباط دارد به بحث پرداخت که این حاشیه نیز برای کاربران فضای مجازی خالی از جذابیت نبود.

خودکشی دنیا جهانبخت

وی حتی در دوره ای کلیپی منتشر کرده و در قالب آن فیلمی از خفه کردن خودش به دلیل علاقه بی سرانجامش به ساسی مانکن به اشتراک گذاشت که این کلیپ باعث شد وی بیش از گذشته در معرض توجه قرار گیرد.

دنیا جهانبخت و مهراد جم

وی در دوره ای نیز با مهراد جم  دیگر خواننده ایرانی وارد رابطه عاشقانه شده و سال 99 کلیپ های دو نفره جنجالی از این دو منتشر شد و حتی این موضوع چنان پیش رفت که مهراد جم عکس چشم های دنیا جهانبخت را پشت شانه اش خالکوبی کرد. حتی در این مدت صحبت هایی از بارداری او از مهراد جم نیز منتشر شد اما در نهایت مهراد جم با پایان دادن به این رابطه به ایران بازگشت و دنیا نیز تا مدتی پست ها و استوری هایی دردناک درباره این بحث به اشتراک می گذاشت.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید