11:15 , 1401/9/24
کد خبر: 000017190
بازدید: 1233
جدال خروس‌ها با یاران مسی/ فرانسه فینالیست شد

با پیروزی فرانسه مقابل مراکش تکلیف دو تیم فینالیست جام جهانی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، شب گذشته آخرین بازی مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های ملی فرانسه و مراکش برگزار شد و سرانجام این فرانسه بود که توانست فینالیست جام جهانی 2022 قطر شود و به مصاف یاران مسی برود.

این بازی با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید و فرانسه در صورت پیروزی مقابل آرژانتین برای دومین بار پیاپی فاتح این جام خواهد شد.

ترکیب مراکش

یاسین بونو، جواد الیامیق، رومان سایس، نایف اکرد، اشرف حکیمی، نصیر مزراوی، سفیان امرابط، عزالدین اوناحی، حکیم زیاش، سفیان بوفال و یوسف النصیری

ترکیب فرانسه

هوگو لوریس، رافائل واران، ابراهیم کوناته، ژول کُنده، تئو هرناندز، اورلین شوامنی، یوسف فوفانا، عثمان دمبله، کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو


زننده گل‌های فرانسه

هرناندز و کولو موآنی

حضور مکرون در بازی فرانسه و مراکش

امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه که برای تماشای بازی فرانسه و مراکش به قطر رفته بود پس از صعود تیم ملی کشورش به فینال جام جهانی گفت:"به کشورم افتخار می‌کنم، بسیار خوشحالم و دوست دارم همه فرانسوی‌ها هم از این شادی لذت ببرند.

مکرون ادامه داد: مراکش خیلی خوب بازی کرد. می‌خواهم به مردم مراکش بگویم که آن‌ها تیم بزرگی دارند.

جدال مسی و امباپه برای توپ طلا

به طور حتم جدال لیونل مسی و کیلیان امباپه صحنه‌های جذابی را در آخرین بازی جام بیست دوم شکل خواهد داد.

در حال حاضر دوئل مسی و امباپه برای کفش طلا به فینال کشیده شده است. امباپه در دیدار نیمه نهایی موفق به گلزنی نشد تا با تعداد گل برابر به استقبال مسی در فینال برود.

بهترین بازیکن جدال فرانسه و مراکش

گریزمان یکی از بازیکنان تاثیرگذار فرانسه در این مسابقه بود و در پیروزی فرانسه نقش مهمی داشت. وی به عنوان بهترین بازیکناین مسابقه انتخاب شد و جایزه ویژه خود را دریافت کرد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید