15:57 , 1403/1/8
کد خبر: 000044023
بازدید: 1216
جانشین سردار آزمون پیدا شد

3 احتمال درباره جانشین سردار آزمون وجود دارد. در جستجوی زوجی برای طارمی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از منیبان، سردار آزمون در بازی رفت برابر ترکمنستان، مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

معاینات پزشکی، مدت دوری او را به دلیل پارگی همسترینگ، حدود یک ماه تعیین کرده است و این یعنی تیم ملی در بازی برگشت و در خانه ترکمنستان، بدون شماره 20 باید به زمین برود. قلعه‌نویی برای پر کردن جای خالی آزمون و انتخاب زوج مهدی طارمی، 3 راه حل پیش رو دارد.

* تغییر چیدمان

این راه حل، کمترین احتمال را دارد: تغییر سیستم بازی. قلعه‌نویی می‌تواند از مهدی طارمی به عنوان تک مهاجم تیم ملی سود برده و با یک زوج یا ترکیبی 3 نفره، قاعده این مثلث را کامل کند. زوجی که می‌تواند قلی‌زاده و محبی باشد تا با اضافه کردن یک هافبک، کمربند میانی زمین به واسطه بازی در زمین حریف، محکم‌تر شود و تیم ملی با آرایش 3-3-4 یا چیدمان 1-3-2-4 وارد زمین شود و عزت‌اللهی، قدوس و نورافکن را در ترکیب اصلی داشته باشد.

* یک بازیکن جوان

مهاجمان جوان زیادی در اردوی تیم ملی حضور دارند که قلعه‌نویی می‌تواند یکی از آنها را به عنوان جانشین آزمون در کنار طارمی قرار دهد. این گزینه می‌تواند جواد آقایی‌پور باشد یا سعید سحرخیزان یا محمدرضا آزادی و یا حتی اللهیار صیادمنش. در این حالت، تیم ملی به چیدمان 2-4-4 خود وفادار خواهد ماند و محمد محبی را هم در پستی به کار خواهد گرفت که بیشتر باب میلش است یعنی بازیکنی روی خط طولی سمت چپ.

* زوجِ بوشهری

محتمل‌ترین اتفاق اما همانی است که بعد از مصدومیت آزمون در بازی رفت، رخ داد. اینکه محمد محبی از بازی به عنوان هافبک چپ به یک خط جلوتر رفته و در خط حمله به عنوان زوج طارمی بازی کند. در صورت رقم خوردن چنین اتفاقی، قلعه‌نویی می‌تواند مهدی قایدی را وارد ترکیب اصلی کرده و از او به عنوان بازیکن سمت چپ سود ببرد یا اینکه برای اطمینان دفاعیِ بیشتر، امید نورافکن را در ترکیب اصلی قرار دهد.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید