16:14 , 1401/9/26
کد خبر: 000017243
بازدید: 1307
تکنیک دمبله برای مقابله با آنفولانزای شتری

وینگر فرانسوی‌ها حرف‌های جالبی برای تسکین درد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، در حالی که آنفلولانزای شتری به اردوی فرانسوی‌ها حمله کرده اما عثمان دمبله در کنفرانس خبری روز گذشته با تاکتیک جالب خود قصد دارد با این بیماری مقابله کند.

راه حل دمبله برای تسکین درد

دمبله روز گذشته در کنفرانس خبری اعلام کرده: ما از ویروس نمی‌ترسیم. دایوت و آدرین (اوپامکانو و ربیو) سردرد داشتند. برای‌ آنها چای زنجبیل و عسل درست کردم. امیدوارم آن‌ها برای بازی فینال بهتر شوند!

برخی رسانه‌ها البته داروی دمبله برای آمادگی بازیکنان و در نتیجه قهرمانی فرانسه را بی‌اثر خواندند زیرا خود دمبله دائما با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند!

رابطه دمبله با مسی

دمبله درباره رابطه‌اش با مسی گفت: من چهار سال در بارسلونا با او همبازی بودم. مسی یک بازیکن استثنایی است. او و اینیستا باعث شدند تا به بارسلونا علاقه‌مند شوم. او بسیار آرام است و به دیگر بازیکنان کمک زیادی می کند. مسی رابطه خوبی با بازیکنان جوان داشت. او همواره از من می خواست که در میدان آرام باشم. دست به هرکاری می‌زنیم تا او در فینال کمتر توپ را لمس کند. ما برای کشورمان می جنگیم و قهرمانی در جام را می خواهیم. باتوجه به کارنامه درخشانی که مسی دارد بهتر است که او هم یک قهرمانی در جام جهانی را داشته باشد اما ما قهرمانی در این جام را می خواهیم.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید