14:09 , 1402/3/7
کد خبر: 000025531
بازدید: 1221
توهم مرد معتاد کار دست خانواده داد/ زنده زنده سوختن زن و بچه!

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: دو نفر از شهروندان شهرخورموج توسط پلیس این شهرستان از مرگ نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار احوادث ایونا، سرهنگ سیدعلی مهدیان اظهار داشت: پس از دریافت اطلاعات از مرکز 110 درباره یک اختلاف خانوادگی، تیم امداد و عوامل انتظامی کلانتری فدک بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع و احتمال وقوع هرگونه درگیری که ممکن است به آسیب رسیدن اعضای خانواده تماس گیرنده منجر شود، دو تیم از گشت کلانتری فدک و یگان امداد شهرستان در آدرس اعلام شده حضور یافتند.

درگیری خانوادگی به آتش‌سوزی ختم شد

سرهنگ مهدیان یادآور شد: پس از بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که در حین یک اختلاف خانوادگی، یکی از اعضای خانواده که به مواد مخدر اعتیاد داشت، سعی در پاشاندن بنزین بر روی خود و همسرش کرده و قصد ایجاد آتش سوزی و سوزاندن هر دوی آنها را داشته است.

پلیس مانع از سوختن خانواده مرد معتاد شد

وی ادامه داد: با حضور به موقع پلیس در محل و به دلیل آگاهی و خردمندی مأموران، وضعیت کنترل شد و سپس با آرام کردن و مشاوره با فرد معتاد، یکی از کارکنان یگان امداد با رویکردی انسان‌دوستانه و به شکلی پیشرفته و با سرعت بالا کبریت را از دست فرد معتاد خارج کرده و او را به آرامش دعوت کرد، به نحوی که از وقوع حادثه ناخوشایند جلوگیری شد.

پلیس برای آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در پایان با تأکید بر اینکه نیروهای پلیس از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت، آرامش، و حمایت از جان و اموال مردم خودداری نخواهند کرد، به این نکته اشاره کرد: مرکز فوریت پلیسی با شماره 110 به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات انتظامی به تمام شهروندان گرامی است. همچنین، شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تشکر از عملکرد پلیس از سوی همشهریان عزیز است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید