06:09 , 1401/7/2
کد خبر: 000015458
بازدید: 1408
توضیحات وزیر کشور درباره زمان رفع محدودیت های اینترنتی

وزیر کشور به ارائه توضیحاتی درباره محدودیت های اینترنتی و زمان رفع آنها پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، احمد وحیدی شب گذشته در یکی از بخش های خبری صدا و سیما حضور یافته و با ارائه توضیحاتی در زمینه موضوعات مختلف در خصوص محدودیت های اینترنتی اظهار کرد: متاسفانه برخی شبکه ها آتش بیار معرکه هستند و ساماندهی اغتشاشات و خرابکاری ها را انجام می دهند.

وی گفت: اینها تلاش می کنند با انتشار صحنه هایی تحریک کننده که برخی از آنها واقعی هم نیست، مردم را تحریک کنند و به آنها آموزش بدهند. اکنون بخش زیادی از اتفاقات تحت تاثیر تعالیم شبکه های مجازی افتاده و عده ای دست به تخریب زده و  خرابکاری می کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: طبیعی است در چنین شرایطی برای حفظ امنیت و حقوق شهروندی مردم باید محدودیت هایی اعمال شود که نتوانند از این مسیر اغتشاشات را هدایت کرده و سامان دهند.

وی افزود: این شبکه ها بسیار در این زمینه فعال هستند و جالب است شبکه هایی که اجازه نمی دهند عکس یک شهید منتشر شود، خودشان در میادین عریان، هدایت می کنند و طبیعی است که برخی محدودیت ها اعمال شود.

وحیدی در پاسخ به این سئوال که آیا محدودیت های اینترنتی تنها مربوط به این شبکه ها می شود یا خیر توضیح داد: اصل این شبکه هایی است که در این اغتشاشات نقش دارند و ساماندهی و تحریک می کنند و طبیعی است اینها محدودیت هایی دارند.

وزیر کشور درباره زمان رفع این محدودیت ها تاکید کرد: اصل این محدودیت بر عهده اغتشاشگران است و آنها موجب می شوند محدودیت اعمال شود و طبیعتا تا زمانی که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اطمینان یابند که مشکلی نیست ممکن است این موضوع ادامه داشته باشد.

وحیدی در پایان گفت: محدودیت ها موقت و محدود است و  شبکه های داخلی فعالیت دارند و محدودیت ها مربوط به دسته ای از شبکه های خارجی است که همان طور که گفته شد مشغول ساماندهی و هدایت اغتشاشات هستند.


           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید