18:37 , 1403/1/7
کد خبر: 000043979
بازدید: 1193
ترکیب تیم ملی مقابل ترکمنستان

امیر قلعه‌نویی ترکیب تیمش برای دیدار ترکمنستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از ورزش سه، تیم ملی ایران در حالی به مصاف ترکمنستان خواهد رفت که برای این بازی امیر قلعه‌نویی تغییرات نسبتا زیادی را در ترکیب تیمش اعمال کرده و با ترکیب جدیدی به مصاف حریف می‌رود.

نکته مهم نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند در این بازی است که باعث شده تا سیدحسین حسینی به جای او در ترکیب اصلی قرار بگیرد و بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دوباره بازی در قفس توری تیم ملی را تجربه کند.

در خط دفاعی بار دیگر از زوج حسین کنعانی و شجاع خلیل‌زاده استفاده شده تا کاپیتان تراکتور بعد از محرومیت به ترکیب تیم‌ملی بازگردد.

جناحین خط دفاعی با یک تغییر همراه است و رامین رضاییان به زمین بازگشته و میلاد محمدی هم همچنان در سمت چپ حضور دارد.

خط هافبک تیم ملی بار دیگر سعید عزت‌اللهی را در خود دارد که امروز بعد از مهدی طارمی کاپیتان تیم ملی ایران خواهد بود. در کنار او، محمد قربانی ۲۲ ساله که به تازگی به لیگ روسیه رفته بازی خواهد کرد.

چهار ضلعی تهاجمی تیم ملی سه بازیکن بوشهری در خود دارد و سامان قدوس نیز در ترکیب دیده می‌شود.

باید دید که آیا در خط حمله مهدی قایدی کنار طارمی حضور خواهد داشت یا محبی و او وینگر بازی خواهند کرد و سامان قدوس پشت مهاجم خواهد بود.

ترکیب تیم ملی به این شرح است:

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی، مهدی طارمی.

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

ترکمنستان: ۲ مساوی و ۳ باخت

ایران: ۳ برد، یک مساوی و یک باخت

به روایت آمار:

۲ تیم تاکنون ۹ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۴ بازی را ایران برده، ۲ بازی را ترکمنستان و ۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

۲۳ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که ۱۵ گل از آن یوزها و ۸ گل سهم ترکمنستانی‌ها بوده است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید