11:26 , 1401/8/17
کد خبر: 000016429
بازدید: 1449
ترامپ: هفته دیگر خبر بزرگی دارم

رئیس جمهور سابق آمریکا چنین اعلام کرده که در روز 15 نوامبر یعنی دقیقا یک هفته دیگر، خبر بزرگی دارد.

به گزارش خبرنگار بین الملل ایونا، دونالد ترامپ که در جمع هواداران خود در ایالت اوهایو صحبت می کرد خطاب به این جمعیت چنین اعلام کرده که در تاریخ 15 نوامبر خبر بزرگی برای آنها دارد.

وی اینگونه اعلام کرده که در این تاریخ در عمارت مارالاگو خبر بسیار بزرگی را منتشر خواهد کرد اما فعلا قصد ندارد چیزی بگوید که باعث کم شدن اهمیت انتخابات میان دوره ای آمریکا شود.

برخی بر این باورند که احتمالا وی در این تاریخ قصد دارد از تصمیمش برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خبر بدهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا اخیرا در تجمعاتی که برگزار کرده تا حدودی درباره این تصمیم اظهار نظر کرده و چنین اعلام کرده که به احتمال خیلی خیلی خیلی زیاد در این انتخابات شرکت می کند و خیلی خیلی زود تصمیم خود در این زمینه را اعلام می کند.

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که امروز یعنی در تاریخ 8 نوامبر، آمریکا انتخابات دو مجلس کنگره را پیش رو دارد که عبارتند از سنا و مجلس نمایندگان. عنوان این انتخابات انتخابات میان دوره ای است و معمولا در فاصله دو سال پس از انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و در این قالب یک سوم کرسی های سنا و تمام صندلی های مجلس برای رای گیری وارد انتخابات می شوند.

        

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید