22:21 , 1403/2/5
کد خبر: 000024320
بازدید: 1934
بلوبانک چیست| نحوه افتتاح حساب+ وام بلوبانک بدون ضامن، وثیقه!

در این مطلب به مواردی چون «بلوبانک چیست»، «نحوه افتتاح حساب» و «نحوه دریافت وام بلوبانک بدون ضامن، وثیقه» اشاره شده است.

بلوبانک چیست؟ دانلود بلوبانک چگونه است؟ اپلیکیشن بلوبانک را از کجا دانلود کنم؟ چگونه وام بلوبانک بگیرم؟ کارت مشکی بلوبانک را چه طور انتخاب کنم؟ ثبت نام بلوبانک را چگونه انجام دهم؟ آدرس سایت بلو بانک چیست؟ نسخه وب بلوبانک را از کجا پیدا کنم؟ به پشتیبانی بلوبانک با چه روشی وصل شوم؟ بلوبانک برای ایفون چیست؟ بلوبانک ایفون را چطور دانلود کنم؟ blu bank بلوبانک مشکی را چگونه انتخاب کنم؟ بروزرسانی بلوبانک iosچگونه است؟ افتتاح حساب بلوبانک زیر 18 سال انجام می شود؟ کد معرف بلوبانک 1402 چیست؟

بلوبانک چیست؟

یکی از خدمات بانک سامان، نئو بانک یا بلوبانک (Blubank). بلوبانک نوعی بانکداری آن هم به صورت کاملا دیجیتال و مدرن در سراسر کشور است. با افتتاح حساب در بلوبانک نیازی به مراجعه حضوری به شعبه های بانکی ندارید؛ چراکه بلوبانک هیچ شععبه فیزیکی و حضوری ندارد و همه چیز به صورت دیجیتال انجام می شود. تمامی مبالغ مشتریان در این حساب توسط صندوق ضمانت سپردهای ارزی بانک مرکزی ضمانت میشود.

دانلود بلوبانک

برای دانلود اپلیکیشن بلوبانک تنها کافیست این برنامه را که برای آیفون و اندروید در دسترس قرار دارد از اپ استور، گوگل پلی یا اپلیکیشن بازار دانلود کنید.

نحوه افتتاح حساب در بلوبانک

در اولین قدم افتتاح حساب در بلوبانک ابتدا باید اپلیکیشن بلوبانک را با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود (اندروید یا IOS) دانلود و نصب کنید.

بعد از این که نرم افزار بلوبانک را دانلود و نصب نموده و سپس در سیستم عامل اندروید یا iOS خود وارد اپلیکیشن بلوبانک شدید، بعد از قبول کردن شرایط و ضوابط اقدام به ساخت حساب کاربری کنید.

وارد کردن شماره تماس 

در این مرحله باید شماره تماسی که به نام خودتان است را وارد کنید

وارد کردن کد معرف

در ان مرحله باید کد معرف خود را وارد کنید. می توانید یک از دو کد زیر را انتخاب کنید:

  • MX6JRI
  • M6TWDQ

وارد کردن کد ملی

در این بخش باید کد ملی خود را وارد کنید.

عکس و اطلاعات کارت ملی خودتان را تایید نمایید.

شغل خود را انتخاب کنید.

شناسایی هویت خود را با جمله " اینجانب … با کد ملی …. درخواست باز کردن حساب در بلوبانک دارم. " را در یک ویدیو گفته و ویدیو ضبط شده را بارگزاری کنید.

اطلاعات ارسالی از طرف شما با استعلام از بانک مرکزی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بعد از این که اطلاعات شما تایید شد افتتاح حساب شما با موفقیت انجام شده و در کنار انتخاب رنگ کارت باید کد پستی، شماره تلفن ثابت و آدرس دقیق برای دریافت بلوکارت جدید خود را در بخش های مربوطه وارد نمایید.

 کارت بانکی بلوبانک به آدرس مدنظرتان در کم تر از 5 روز کاری در تهران و 10 روز کاری در دیگر نقاط کشور ارسال خواهد شد.

وام بلوبانک

یکی از اقدامات انجام شده از سوی بلوبانک ارائه وام بلوبانک است. از جمله مزیت وام بلوبانک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وام بلوبانک بدون نیاز به ضامن است
  2. برای دریافت وام بلوبانک نیازی به وثیقه ندارید
  3. وام بلوبانک نیای به گواهی کسر از حدوق ندارد
  4. وام بلوبانک با نرخ سود 18 درصد و کارمزد حداکثر 5 درصدی

سایت بلو بانک

آدرس سایت بلوبانک به نشانی blubank.sb24.ir است. شما می توانید برای آگاهی از دیگر مزیت های بلوبانک به سایت رسمی این باتک دیجیتال مراجعه کنید.

نسخه وب بلوبانک

با توجه به اینکه برخی موبایل های داخل کشور از جمله آیفون امکان نصب برنامه های ایرانی را ندارند، متقاضیان می توانند از نسخه وب بلوبانک استفاده کنند.

پشتیبانی بلوبانک

یکی دیگر از مزیت های بلوبانک که آن را از دیگر بانک ها مجزا می کند، پشتیبابی بلوبانک آن هم به صورت 24 ساعته است. به همین منظور در هر زمان و مکان، هر مشکلی برای شما رخ داد می توانید با مراجعه به بخش پشتیبانی بلوبانک، کمک بگیرید.

بلوبانک برای ایفون

آیا بلوبانک برای آیفون قابلیت استفاده دارد؟ بله. متقاضیان می توانند با مراجعه به اپ استور یا وبسایت رسمی بلوبانک نسبت به نصب و دانلود اپلیکیشن بلوبانک برای آیفون اقدام کنند.

nfc بلوبانک

آیا بلوبانک از سرویس NFC پشتیبانی می کند؟ خیر. در حال حاضر سرویس NFC بلوبانک فعال نیست.

بلوجونیور چیست؟

بزرگتر ها به دنبال آموزش مسائل مالی آن هم به صورت ساده به فرزندان خود هستند. بلوجونیور که زیر مجموعه بلوبانک است به فرزاندان شما کمک می کند تا به توانند به مرور زمان با مسائل مالی پیچیده رو به رو شوند. افتتاح حساب و صدور کارت شخصی بلوجونیور یک اقدام حیاتی برای آشنا کردن کودکان با معنی پول و بانک است.

بلوجونیور محصولی از بلو برای فرزندان ۷ تا ۱۴ ساله است. مراحل بازکردن حساب در بلوجونیور به شرح زیر است:

  1. ۱. داشتن حساب بلوبانک سامان توسط پدر یا مادر
  2. ۲. دانلود و نصب اپلیکیشن بلوجونیور

بلوبانک زیر 18 سال

افرادی که زیر 18 سال هستند و تمایل به داشتن کارت بلوبانک دارند می توانند از خدمات بلوجونیور استفاده کنند.

چگونه به عنوان والد به بخش بلوجونیور دسترسی پیدا کنم؟

حساب کاربری والد همان حساب کاربری بلوبانک افراد است. این امکان برای شما وجود دارد که به عنوان والد با نام کاربری و رمز عبور بلوبانک خود وارد بلوجونیور شوید.

افرادی که بلوبانک ندارند می توانند برای فرزندان خود حساب بلوجونیور باز کنند؟

خیر.

نحوه افتتاح حساب در بلوجونیور

بازکردن حساب فرزند به درخواست والدین او در اپلیکیشن؛ بعد از شناسایی هویت فرزند و تشخیص رابطه‌ی فرزند و والدین، باز خواهد شد.

کارت‌های بلوجونیور چه امکاناتی دارد؟

در کارت بانکی بلوجونیور این امکان وجود دارد که خرید تا سقف 10 میلیون تومان و برداشت نقدی تا 200 هزار تومان بصورت روزانه انجام شود.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید