11:13 , 1401/9/12
کد خبر: 000016909
بازدید: 4665
بزرگ شدن سینه در یک هفته/ روش های طبیعی کدام است؟

روش های طبیعی بزرگ کردن سینه در یک هفته اغلب توسط افرادی که از کوچک بودن سینه های ناراحت هستند ترجیح داده می شود. در این مطلب روش هایی برای بزرگ شدن سینه در یک هفته آورده شده است.

بزرگ شدن فوری سینه در يك هفته

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، ممکن است به دلیل کوچک بودن سینه ها افراد اعتماد به نفس خود را از دست بدهند زیرا اندازه سینه هایشان کوچکتر از آن چیزی است که می خواهند. مطمئن ترین و کاربردی ترین راه برای حل این مشکل، توسل به جراحی پلاستیک است. اما افرادی که می خواهند سینه های پرتری داشته باشند اما از بیهوشی و عمل می ترسند به روش های طبیعی بزرگ کردن سینه ها تمایل دارند.

محلول طبیعی بزرگ کردن و لیفت سینه

درمان های طبیعی بزرگ کردن سینه بسیار متنوع هستند. برخی از این روش ها نتایج دائمی را در دراز مدت ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر نتایج موقت اما موثر و سریع را ارائه می دهند. افراد تمایل دارند در راه حل های عملی، نواحی بدن خود را تغییر دهند. افرادی که با سینه های کوچک خود احساس ناراحتی می کنند نیز می توانند با روش هایی مانند سینه بند جک دار و کانتور سینه بر این ناراحتی ها غلبه کنند که در بین روش های راه حل طبیعی بزرگ کردن سینه ها فوری و کاربردی است.

روش های طبیعی بزرگ کردن سینه می تواند دائمی یا موقت باشد. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است بخواهند لباس‌های کوتاه‌تر را در ماه‌های تابستان ترجیح دهند و ممکن است فقط بخواهند سینه‌هایشان بزرگ‌تر به نظر برسد. یا ممکن است یک فرد به طور معمول از اندازه سینه های خود راضی باشد، اما ممکن است بخواهد سینه هایش برای یک لباس خاص بزرگتر باشد. مناسب ترین راه حل برای این افراد، کانتور سینه یا سوتین جک دار است. با این روش‌ها می‌توان بلافاصله و بدون نیاز به عمل، دارو یا تلاش، سینه‌هایی بزرگ‌تر داشت.

روش های طبیعی بزرگ کردن سینه در خانه

از روش‌های طبیعی بزرگ‌کردن سینه، می‌توان سوتین جک دار، کانتور سینه را برشمرد. با این حال، این روش ها سینه ها را بزرگ نمی کنند، فقط سینه ها را بزرگتر نشان می دهند. اگرچه برخی از افرادی که از ظاهر کوچک سینه‌های خود ناراحت هستند، این روش‌های موقتی را ترجیح می‌دهند، اما در واقع آرزوی داشتن سینه‌های بزرگ‌تر را دارند.

در بین روش های طبیعی بزرگ کردن سینه، محبوب ترین روش در بین روش های دائمی، روش بزرگ کردن سینه در یک هفته با مکمل های غذایی است. وزن دادن به غذاهایی که حاوی هورمون استروژن هستند یا باعث ترشح هورمون استروژن در رژیم غذایی فرد می شود می تواند باعث رشد سینه ها شود. مصرف غذاهایی مانند سویا و فرآورده های سویا، دانه های کتان، حبوبات، آجیل، میوه های خشک، روغن زیتون، کنجد، هلو و، توت فرنگی به وفور در این رژیم توصیه می شود. با تنظیم تغذیه، بزرگ شدن سینه ها در یک هفته از طریق گیاهان طبیعی امکان پذیر است.

ورزش‌های طبیعی بزرگ‌کردن سینه یکی دیگر از روش‌های طبیعی بزرگ شدن سینه در یک هفته است که اغلب توسط مردان و زنان ترجیح داده می‌شود. همچنین به لطف ورزش که برای سلامتی بسیار مهم است، می توان سینه های پرتر داشت. حرکات ورزشی که روی عضلات بالاتنه و قفسه سینه کار می کنند، به عضلات این ناحیه کمک می کنند تا قوی تر رشد کنند. بنابراین، این تمرینات می تواند ظاهر سینه بزرگتری را در یک هفته ایجاد کند. حرکات ورزشی مانند فشار بر روی دیوار، پرس سینه، پرس سینه ایستاده، پرس بازو و دایره بازو برای تقویت قفسه سینه و عضلات اطراف اعمال می شود.

روش های طبیعی بزرگ کردن سینه سالم ترین روش های بزرگ کردن سینه در یک هفته هستند. با این حال، برای افرادی که می‌خواهند با این روش‌ها تصویر سینه کامل‌تری داشته باشند، صبور بودن و پایداری ضروری است. زیرا نتیجه دادن ورزش و تنظیم تغذیه و روش های بزرگ کردن سینه زمان بر است و ترک عادت ها پس از حصول نتیجه ممکن است باعث پسرفت شود. دیدن نتیجه اولیه در روش های گفته شده خصوصا در ورزش در هفته اول قابل مشاهده است طبیعتا اگر نتیجه بهتری مدنظر دارید باید طول فعالیت خود را بیشتر کنید.

روش های طبیعی بزرگ کردن سینه نیز می تواند نتایج دائمی داشته باشد. این روش ها شامل رژیم غذایی غنی از استروژن و ورزش و همچنین استفاده از محصولاتی مانند کرم بزرگ کننده سینه است. جزء اصلی این محصولات که می توان از آنها برای بزرگ کردن سینه استفاده کرد، موادی هستند که تولید هورمون استروژن را تحریک می کنند. با این نوع سرم و داروهای حاوی فرآورده های طبیعی نیز می توان به بزرگ شدن سینه در یک هفته دست یافت.

در حین تحقیق در مورد روش های طبیعی بزرگ کردن سینه، هزینه این روش ها نیز نقش عمده ای در میزان ترجیح دارد. به خصوص در میان سرم ها، روغن ها و داروها برای بزرگ کردن سینه، مقیاس قیمت بسیار گسترده است. اگر قرار است از این روش برای بزرگ کردن سینه استفاده شود، بزرگترین عاملی که باید در نظر گرفته شود این است که این محصولات فیک و تقلبی نباشند.

همچنین می توان کرم، سرم و داروی طبیعی بزرگ کننده سینه را با قیمت بسیار ارزان در بازار یافت. با این حال، محصولات ارزان قیمت تولید شده در شرایط غیربهداشتی می توانند کلاهبرداری باشند که هیچ نتیجه ای نداشته باشند. علاوه بر این، از آنجایی که این محصولات هیچ گونه بازرسی را نمی گذرانند، می توانند مشکلات پوستی مانند اگزما، آلرژی، بثورات را نیز در مصرف کنندگان ایجاد کنند. اگر ترجیح فرد به محصولات آرایشی و بهداشتی مانند روغن بزرگ کننده سینه است، باید به این نکته توجه کند که این محصولات اصل و باکیفیت مورد تایید وزارت بهداشت باشند.

در بین روش های بزرگ شدن سینه در یک هفته، روشی که قطعی ترین نتیجه را می دهد، عمل زیبایی است. در نتیجه این اعمال جراحی که دارای انواعی مانند لیفت سینه، سیلیکون زیرجلدی و سیلیکون زیر عضلانی است، افراد می توانند سینه هایی به اندازه ای که می خواهند داشته باشند. با این حال، نباید فراموش کرد که بعد از این جراحی همیشه جای زخم وجود دارد، حتی اگر کوچک باشد. علاوه بر این، اگر قرار است این روش ترجیح داده شود، باید مراقب بود که کلینیکی که در آن عمل جراحی انجام می شود و پزشک متخصصی که برنامه را انجام می دهد، حرفه ای باشند. کلینیک هایی که در شرایط غیربهداشتی فعالیت می کنند می توانند این روش را با تقاضای قیمت بسیار پایین انجام دهند. با این حال، در طول یا بعد از استفاده، خطر مشکلات جدی سلامتی مانند عفونت، خونریزی، ظاهر نامتقارن حاصل شود.

چه غذاهايي باعث بزرگ شدن سينه مي شود؟

شما می توانید با ماساژ در منزل، ورزش های بزرگ کردن سینه ها و مصرف غذاهایی که باعث بزرگتر به نظر رسیدن سینه ها می شوند، اندازه سینه های خود را به طور طبیعی افزایش دهید.

غذاهایی مانند لبنیات، میوه ها و آجیل می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. سینه ها کاملا از چربی ساخته شده اند. مصرف لبنیات پرچرب سرشار از چربی نیز می تواند سایز سینه را افزایش دهد.

دانه های شنبلیله منبع غنی از استروژن هستند که به داشتن سینه های بزرگتر کمک می کند. دانه های شنبلیله را می توان با روغن خردل مخلوط کرد و به صورت خمیر درآورد و برای ماساژ ملایم سینه ها استفاده کرد.

آجیل منبع غنی از چربی های تک غیراشباع مورد نیاز برای ساخت بافت سینه است. سویا همچنین سرشار از فیتواستروژن است، هورمونی که مسئول بزرگی سینه هاست. همچنین از رادیکال های آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.

بزرگ شدن سينه با رازیانه

چای رازیانه: مصرف روزانه چای رازیانه به بدن شما کمک می کند تا آرام شود و هورمون استروژن را آزاد کند. این کار سینه های شما را بزرگ می کند.

عرق شنبلیله برای بزرگ شدن سينه

شکا می توانید برای بزرگ شدن سینه از شنبلیله استفاده کنید. جوشاندن برگ های تازه شنبلیله یا استفاده از پودر شده آن می تواند برای بزرگ شدن سینه موثر باشد.

شير سويا براي بزرگ شدن سينه

هیچ داده مطمئنی وجود ندارد که شیر سویا می تواند برای بزرگ شدن سینه موثر باشد. شیر سویا تنها می تواند تراکم سینه را قبل از ورود به دوران یائسگی کمی افزایش دهد.

بزرگ شدن سينه با روغن زيتون

مواد مغذی موجود در روغن زیتون برای بهبود گردش خون شناخته شده است. همچنین حاوی فیتواستروژن است که فعالیت استروژنی را در بدن تقلید می کند و بنابراین می تواند برای بزرگ کردن سینه ها استفاده شود.

بزرگ شدن سينه با روغن خراطین

استفاده از روغن خراطین یکی از روش های آشنا و معروف برای بزرگ شدن سینه است. روغن خراطین یک حجم دهنده موضعی است و از قدیم الایام برای بزرگ کردن اندام های کوچک استفاده می شده است. روغن خراطین اصل بسیار غلیظ بوده و بوی آن نامطبوع است.

بزرگ شدن سينه ها با ورزش

ورزش کردن یکی از روش های بی دردسر برای بزرگ شدن سینه در یک هفته است. با یک مربی بدنسازی ارتباط بگیرید و از او بخواهید حرکات مناسب برای لیفت و سفت شدن و بزرگ کردن سینه را به شما آموزش دهد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید