10:12 , 1401/9/16
کد خبر: 000017009
بازدید: 1437
اکانت های توئیتر رائفی پور تعلیق شد/ تهدید به مرگ زیبارویان کار دست رائفی پور داد

ظاهرا توئیتر سه اکانت متعلق به علی اکبر رائفی پور را تعلیق کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، علی اکبر رائفی پور از جمله فعالان سیاسی است که در موارد متعدد اظهاراتی تند و گاه حتی عجیب دارد. اخیرا نیز او به پروژه کشته سازی اشاره کرده و در قالب توئیتی نوشته بود: «هرکسی بود تا الان فهمیده بود هروقت سوژه کم میاد دوباره فراخوان میدن برای پروژه کشته سازی. اگر از جونتون سیر شدید به اعتراضات خیابانی بپیوندید مخصوصا اگر چهره زیبایی دارید!.»

ظاهرا پس از انتشار این مطلب، توئیتر گزارش های متعددی از کاربران دریافت کرده و به دنبال آن سه اکانت وی را تعلیق کرده است.

بیوگرافی رائفی پور

علی اکبر رائفی پور را می توان نظریه پرداز توطئه دانست که سخنرانی های جنجالی متعددی درباره موضوعات مختلف زیر داشته است:

  1. ادیان و فرقه‌گرایی
  2. آخرالزمان
  3. مهدویت
  4. شیطان‌پرستی
  5. فراماسونری
  6. توطئه

وی که متولد اردیبهشت سال 1363 است موسسه ای به نام مصاف را بنیان گذاری کرده است که مخفف مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری است.

رائفی پور در طول سال سخنرانی های متعددی داشته و گاه به مسائل اجتماعی و اقتصادی نیز ورود می کند. سخنرانی های او در فضای مجازی معمولا پر بیننده هستند و واکنش های متعددی به همراه دارند.

وی خود چنین اعلام کرده که از نظر دانشگاهی تحصیلاتش کارشناسی حسابداری است اما در حوزه های مختلف مطالعه و تحقیق دارد. رائفی پور او از اصطلاح «علم نافع» برای بیان مقصود خود استفاده می‌کند البته از نظر منتقدان، جنبه علمی بودن صحبت های او جای بحث دارد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید