10:02 , 1402/1/30
کد خبر: 000023452
بازدید: 1465
اقدام جنجالی خواننده BTS

یکی از اعضای گروه موسیقی بی تی اس در اقدامی انسان دوستانه مبلغ بک میلیارد وون را به بیمارستان دانشگاه سئول اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایونا، جونگ کوک که یکی از خواننده های این گروه پر طرفدار است این مبلغ را به بیمارستان کودکان دانشگاه ملی سئول اهدا کرده است.

این خبر از سوی دانشگاه ملی سئول منتشر شده و در قالب آن عنوان شده است که این خواننده مبلغ فوق را به این دانشگاه تحویل داده تا از آن به نفع کودکان بیمار استفاده کنند. به این ترتیب از این رقم برای درمان کودکانی که خانواده آنها از توان مالی کافی برای انجام مراحل درمانی برخوردار نیستند استفاده خواهد شد.

این خواننده که این روزها در دنیا به شهرت رسیده نیز چنین اظهار امیدواری کرده که با این رقم لبخندی بر لب کودکان بیمار بنشیند.

گروه BTS  کیست؟

گروه بی تی اس یک گروه موسیقی کره ای است که نام آن مخفف بنگتن بویز Bangtan Boys به معنای پسران پیشاهنگ ضدگلوله است. این گروه از هفت پسر اهل کره جنوبی تشکیل شده که موسیقی را از سال 2013 شروع کرده اند و این روزها در اوج شهرت و محبوبیت جهانی هستند. این گروه در ابتدا کار خود را با موسیقی هیپ هاپ شروع کرد اما به مرور زمان سبک های مختلف را تجربه کرد.

این گروه در ترانه های خود به موضوعاتی مانند دغدغه های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، فقدان عشق، مشکلات دوران مدرسه و مواردی از این دست می پردازند و بطور کلی آثار آنها اقتباسی از مفاهیم روان شناختی است و یک خط داستانی مربوط به جهان موازی را در بر می گیرد.

در برخی مقاطع زمانی ویدئوهای این گروه رکورد بیشترین بازدید یوتیوب را شکسته و تنها در یک روز بیش از 100 میلیون بازدید داشته است.

بیشتر بخوانید:

برای افراد بی حجاب چه پیامکی ارسال می شود؟

حراج شوهر در یک وب سایت حراجی

خواننده های گروه BTS

همان طور که اشاره شد این گروه از هفت خواننده تشکیل شده که عبارتند از:

  1. کیم نام-جون (Kim Nam-joon)
  2. کیم سوک-جین (Kim Seok-jin)
  3. مین یون-گی (Min Yoon-gi)
  4. جانگ هو-سوک (Jung Ho-seok)
  5. پارک جی-مین (Park Ji-min)
  6. کیم ته-هیونگ (Kim Tae-hyung)
  7. جئون جونگ-کوک (Jeon Jung-kook)

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید