09:00 , 1401/7/25
کد خبر: 000015968
بازدید: 1327
ازدواج با این افراد شما را دیوانه می کند

اگرچه عشق عامل بسیار مهمی است، اما برخی از خصوصیات فردی که با او ازدواج می کنیم می تواند بقیه زندگی ما را خراب کند یا آمار طلاق را در کشور بالا ببرد. بنابراین با چه افرادی نباید ازدواج کرد؟

هرگز با این افراد ازدواج نکنید

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، ما فکر می کنیم که حتی اگر در هنگام انتخاب به دنبال برخی ویژگی ها نباشیم، می توانیم به توافق برسیم که کدام ویژگی ها نباید باشند یا می توانیم از برخی ویژگی ها یا خصوصیات طرف مقابل با وجود اینکه می تواند ما را آزار دهد صرف نظر کنیم. در این مطلب در مورد رفتارهایی صحبت می کنیم که می تواند زندگی شما را غیر قابل تحمل کند و نباید آنها را تحمل کرد. اشتباه نکنید، هدف ما قضاوت در مورد کسی یا سایه انداختن بر زندگی آنها نیست. تنها آرزوی ما این است که دیدگاهی متفاوت به دست آوریم و اندکی به زندگی شاد شما کمک کنیم.

افراد تنگ نظر

تقریباً غیرممکن است که با افرادی که کتاب نمی خوانند، خود را بهبود نمی بخشند و نمی توانند از شر کلیشه های خود خلاص شوند، زندگی طولانی و شادی داشته باشیم. زیرا انسان در حال تغییر و تحول دائمی است. یعنی فردی که با توجه به شرایط دنیایی که در آن زندگی می کند تغییر نمی کند، نمی خواهد از گذشته جدا شود، اما از طرفی شما رادر قعر گذشته خود می کشاند و روزهای سختی را برای شما رقم می زند. بدتر از آن این است که شخص مقابل شما حتی از وضعیتی که در آن قرار دارد نیز آگاه نخواهد شد.

اگر به شما احساس بی ارزشی می دهد

روابط باید بر اساس اعتماد متقابل و ارزش های مشترک بنا شود. اگر اغلب احساس می کنید که نظر شما ارزشی ندارد و تنها مانده اید، اگر فرصتی برای گذراندن وقت با شما ایجاد نمی کند، در این رابطه مشکلی وجود دارد. به یاد داشته باشید، هر کسی وقت دارد، اما ترتیب اولویت متفاوت است. در این بین باید از افرادی که خودخواه هستند و شما برای آنها اهمیت ندارید یا در اولویت شان نیستید نیز دوری کنید.

ازدواج با این افراد شما را دیوانه می کند

اگر به قولش عمل نکند (دروغگو)

صداقت با ارزش ترین خصوصیتی است که یک فرد باید داشته باشد. اگر فردی را که نمیتواند پای حرف خود بماند را بپذیرید و باور کنید، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.چراکه هر روز وعده وعیدهای بیشماریخواهید شنید که همه چیز متفاوت خواهد شد، اما آیا در این میان چیزی تغییر می کند؟ متأسفانه، شخصی که می‌خواهید زندگی خود را با او تقسیم کنید، ارزشی را که به او می‌دهید از شما سلب می‌کند و شما نادیده گرفته می‌شوید. ازدواج شما با افراد دروغگو و ناسازگار پس از مدتی به یک کابوس تبدیل می شود.

اگر همیشه حق با او باشد

طبیعی ترین پیامد انسان بودن، اشتباه کردن است. اگر اشتباه نکنیم و درس نگیریم، هرگز چیزهای جدیدی یاد نخواهیم گرفت. اولین شرط یادگیری چیزهای جدید این است که بپذیرید اشتباه کرده اید و بپرسید که اشتباه از کجا شروع شده است. اگر فردی که قصد ازدواج با او را دارید هرگز عیوب خود را زیر سوال نمی برد و همیشه شخص دیگری یا شما مقصر هستید، این را بدانید که مشکل بزرگی در زندگی و رابطه شما وجود دارد.

اگر شما همیشه کسی هستید که به بحث ها پایان می دهید

در هر رابطه ای ممکن است بحث های کوچک و بزرگ و حتی دعواهای بزرگ رخ دهد. باید این را در نظر داشته باشید که لزومی ندارد طرف اشتباهی در دعوا وجود داشته باشد، ممکن است مردم در مورد برخی مسائل متفاوت فکر کنند. گاهی اوقات این دعواها فقط از اختلافات ساده ناشی می شوند و زمانی که به درستی مدیریت نمی شوند تشدید می شوند. حتی اگر هیچ اشتباهی نداشته باشید، اگر هر بار بحث را تمام کنید تا بالا نگیرد و اگر طرف مقابل همیشه بیش از حد اعتماد به نفس دارد، همیشه فکر می کند حق با اوست، باید از این فرد فرار کنید. به خاطر داشته باشید، عذرخواهی نشان نمی دهد که اشتباه می کنید، بلکه نشان می دهد که طرف مقابل برای شما ارزشمند است.

ازدواج با این افراد شما را دیوانه می کند

در صورتی که از وظایف خود آگاه نباشند

همه، چه زن و چه مرد، باید به وظایف خود آگاه باشند. این تصور که من بعد از ازدواج تغییر خواهم کرد بسیار اشتباه است، باور کنید تغییر نمی کند. مثلا مردی که به بهانه پیدا نکردن کار، کار نمی کند بعد از ازدواج اصلا کار نمی کند.

برای خانواده شما ارزشی قائل نیست

فکر ازدواج با من و نه خانواده ام نیز اشتباه است. یک فرد عاقل باید برای خانواده شخصی که قرار است با او ازدواج کند نیز ارزش قائل باشد و بتواند رابطه خود را حفظ کند حتی اگر عادت هایی داشته باشند که او دوست ندارد.

اگر حیوان دوست ندارد

البته ما در مورد افرادی صحبت نمی کنیم که به دلیل حساسیت به حیوانات یا به دلیل اینکه در سنین پایین مورد حمله قرار گرفته اند، آسیب دیده اند. ممکن است از حیوانات بترسید، اما این به معنای آزار دادن یا نفرت از آنها نیست. عشق به حیوانات یک عشق بی قید و شرط است. به عبارت دیگر، این است که هر چیزی را که در دست دارید به اشتراک بگذارید بدون اینکه انتظار داشته باشید حیوان مقابل شما را دوست داشته باشد و با شما یکسان رفتار کند و فقط با آن خوشحال باشید. اگر انسان فاقد این باشد، متأسفانه عادت کرده است که روابط انسانی را بر اساس منفعت بسازد و در هر رابطه ای که برقرار می کند، توقعی دارد و به مرور زمان فرد مقابل را فرسوده می کند.

ازدواج با این افراد شما را دیوانه می کند

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید