16:36 , 1401/9/5
کد خبر: 000016781
بازدید: 1550
از "دورهمی" تا "خودمونی"/ پاسخ مهران رجبی به شوخی هایی که با او می شود

مهران رجبی پیرامون شوخی هایی که این روزها با او صورت می گیرد و حاشیه هایی که برایش ساخته می شود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، این بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها حسابی سرش شلوغ است، در ارتباط با شوخی هایی که در زمینه فعالیت های زیاد این روزهایش با او می شود، گفت: 30 سال است که پرکارم و این موضوع مختص این روزها نیست.

وی در گفتگویی رادیویی به برخی حاشیه ها پاسخ داد و در ابتدا نیز به کارهایی که این روزها در آنها حضور دارد اشاره کرد.

رجبی در این زمینه با اشاره به سریالی که ساخت آن به دلیل کمبود بودجه متوقف شده اشاره کرد و افزود: پس از این مجموعه به سراغ ساخت "خودمونی" رفتیم که 20 قسمت آن ضبط شده و در حال پخش است و 80 قسمت از این کار هم باید ضبط شود.

وی اجرایش در یکی از برنامه های شبکه سلامت و سریال آزادی مشروط را از دیگر فعالیت های این روزهای خود دانست که این سریال سال گذشته تولید و تصویربرداری شده و حالا اتفاقی همزمان با خودمونی روی آنتن رفته است.

این بازیگر با اشاره به اینکه گاه عده ای فضاسازی کرده و شایعاتی نیز می سازند، گفت: یکی از حاشیه ها حضورم به عنوان مجری "دورهمی" بود.حتی یک کابینت ساز هم وقتی کار فرد دیگری نصفه مانده و به اصطلاح زخمی شده، ادامه کار او را قبول نمی کند. من هم مرام و معرفتی دارم و این کار را نمی کنم و این شایعه هم بعد از مدتی خود به خود از یاد رفت اما به هرحال زمانی که شایعات منتشر می شوند در زمان انتشار خود تاثیرگذارند.

وی ادامه داد: شکر خدا اکنون دیگر شایعه چندانی درباره من مطرح نیست و اگر هم شایعه ای مطرح شود مردم می دانند که حرف و حدیث است.

اما مهران رجبی در بخشی از این صحبت ها نیز به شوخی هایی که با او می شود اشاره کرد و گفت: ویدئویی ساخته شده که در آن به جای مجریان مختلفی مثل نجم الدین شریعتی قرار گرفته ام که این ویدئو را با خانواده دیدیم و کلی هم خندیدیم. یا مثلا می گویند مهران رجبی در حال گرم کردن است تا نیمه دوم وارد زمین شود. من این شوخی ها را می بینم و عیبی هم ندارد. بگذارید هرقدر می خواهند سربه سر من بگذارند من اینقدر با جنبه هستم که اندازه ندارد.

وی ادامه داد: من 30 سال است که پرکارم و این ربطی به این روزها ندارد.

رجبی در بخش دیگری از صحبت های خودنیز به بحث تیم ملی و فوتبال پرداخت و اظهار کرد: جای تاسف دارد اگر گوش به فرمان دیگران باشیم و آنها برای ما برنامه ریزی کنند که تیمی که نماینده کشورمان است را حمایت نکنیم. اینکه این تیم یکی از32 تیم جام جهانی است جای افتخار دارد. خود ما هم انتظار نداریم در جام جهانی صعود کنیم و اگر هم شکست خوردیم جای سرافرازی است اما در بسیاری موارد همکاران ما مورد توهین و سرزنش قرار می گیرند که چرا موضع نمی گیرند.

این بازیگر ادامه داد: همکاران ما خیلی خوب و درجه یک هستند اما متاسفانه گاه حس می شود برخی از آنها مرعوب فضای مجازی هستند. این حرکات از سوی سرویس های جاسوسی و امنیتی کشورهای دیگر طراحی شده و آنها از اینکه دختران و پسران ما کشته شوند نه تنها ابایی ندارند بلکه حتی خوشحال هم می شوند. در این مدت به دلیل فضایی که ایجاد شده و بمبارانی که در این فضا صورت گرفته در بسیاری موارد همکاران ما مورد هجوم قرار می گیرند که چرا موضع گیری نمی کنند و در این راه به آنها توهین هم می شود که همین موضوع گویای باطل بودن این ادعاها است.

رجبی در پایان با تاکید بر اینکه طی 43 سال گذشته ایران با وجود سخت ترین جنگ ها حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداده، اظهار کرد: طی سال های قبل از انقلاب به دلیل بی عرضگی حاکمان بخش های مهمی از خاک کشور را ازدست دادیم در حالیکه پس از انقلاب حتی یک وجب از خاک ایران کم نشده و این خود بزرگترین عبرت تاریخ محسوب می شود.

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید