15:07 , 1401/8/6
کد خبر: 000016238
بازدید: 1513
اخراج مهمان از برنامه زنده شبکه 4 صحت دارد؟

قطع صحبت ها و توقف حضور یکی از مهمانان یک برنامه های زنده شبکه 4 در روزهای گذشته حاشیه ساز شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که مدعی اخراج یک مهمان از برنامه زنده شبکه 4 است در این میان اگرچه مسئولان این شبکه چنین موضوعی را تائید نمی کنند اما دکتر ابراهیم فیاض که به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشته روایت متفاوتی دارد.

طبق ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده هنگامی که مهمان برنامه در حال صحبت است چند بار از گوشی مجری صدای پیام هایی از اتاق فرمان به گوش می رسد و به دنبال آن مجری صحبت های مهمان برنامه را قطع کرده و از مخاطبان دعوت می کند به نتایج نظرسنجی برنامه توجه کنند. بعد ازاین قسمت بار دیگر برنامه از سر گرفته می شود امادیگر خبری از مهمان برنامه نیست و برنامه بدون هیچ توضیحی با مهمانی دیگر ادامه پیدا می کند.

ابراهیم فیاض، جامعه شناس و استاد دانشگاه در گفتگویی با ایسنا توضیحاتی درباره آنچه برایش اتفاق افتاده مطرح کرد و گفت: در برنامه "سند چشم انداز" قرار بود درباره موضوعات اقتصاد، جامعه و سرمایه اجتماعی صحبت شود و کمی هم به موضوعات روز پرداخته شود و بحث هم علمی بود و نه ایدئولوژیک اما صحبت های بنده را قطع کردند و یک نفر از بیرون آمد و به من گفت که میکروفن خراب است، بیایید بیرون.

وی ادامه داد:در این برنامه ابتدا از مسکن اجتماعی و دانشجویی گفتم و به این نکته اشاره کردم که دانشگاه تنها محل آموزش نیست و یک واحد اجتماعی است که به دنبال این صحبت ها این اتفاقات رخ داد و فردی در گوشی به شدت در گوش مجری داد و قال می کرد.

فیاض گفت: پس از این ماجرا به اتاق فرمان رفتم و چنین عنوان کردم که شما اجازه ندارید با یک استاد دانشگاه اینگونه برخورد کنید این رفتار توهین به علم و فکر تلقی می شود.

البته شبکه چهار سیما و مسئولان آن موضوع اخراج مهمان از برنامه را رد کرده و چنین اعلام کرده اند که این اتفاق برای رعایت زمان رخ داده است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید