09:40 , 1401/9/13
کد خبر: 000016934
بازدید: 1287
آخرین وضعیت دانشجوی خودکشی کرده دانشگاه تهران

روابط عمومی دانشگاه تهران در آخرین ساعات روز گذشته اطلاعیه ای درباره حوادث روز گذشته دانشکده فنی این دانشگاه و وضعیت دانشجوی آسیب دیده منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، در توضیحات منتشر شده از سوی این دانشگاه به انتقال مصدوم به بیمارستان اشاره و چنین عنوان شده که دانشجویی که اقدام به خودکشی کرده بود اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است و کمیته ای برای بررسی موضوع تشکیل شده است.

در متن اطلاعیه این دانشگاه آمده است: « در پی حادثه تلخ خودآسیب‌رسانی صبح روز شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی که منجر به صدمات جسمی به دانشجو گردید، مصدوم بلافاصله توسط مسئولین دانشکدگان به بیمارستان انتقال یافته و تحت عمل جراحی توسط کادر مجرب قرار گرفت.

متعاقب آن با دستور رئیس دانشگاه، کمیته بررسی حادثه تشکیل گردید تا ضمن تماس با خانواده دانشجو و گفتگو با شاهدان عینی، ابعاد مختلف موضوع روشن گردد و در اولین فرصت به ذی‌نفعان دانشگاه و مراجع ذی‌صلاح اطلاع‌رسانی شود.

عمل جراحی دانشجوی مصدوم ساعاتی پیش به پایان رسیده و وی اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نگهداری می‌شود.»

به گزارش ایونا، روز گذشته (شنبه، 12 آذر) در دانشکده فنی دانشگاه تهران یک دانشجوی دختر مقطع دکتری با استاد خود به دلیل اصرار استاد برای ثبت نام فردی غیر مرتبط در مقاله اش اقدام به خودکشی کرده و خود را از راه پله طبقه دوم به پائین پرتاب می کند.

بیشتر بخوانید: جزئیات خودکشی دانشجوی دانشگاه تهران/ حال وخیم دختر دانشجوی دکتری

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید