04:47 , 1401/5/12
کد خبر: 000014705
بازدید: 1572
9 نکته جالب برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک

اتاقی که کودک شما را خوشحال می کند اتاقی است که او را سرگرم می کند و به او بهترین احساس را می دهد. پس ایده های دکور را در طیف تخیل کودکان ارزیابی و محدود نکنید

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، داشتن اتاق اختصاصی یکی از نقاط عطف زندگی اعضای کوچکی است که به تازگی به خانواده شما پیوسته اند. دکوراسیون اتاق خواب که منعکس کننده دنیای کودکان است باید طوری طراحی شود که مطابق با سلیقه آنها باشد. املاک در شهرهای بزرگ کوچکتر و کوچکتر می شوند. منطقه ای که برای اتاق کودکان در آپارتمان هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند، اغلب می تواند کوچک یا باریک باشد. بنابراین، تجهیز یک اتاق بر اساس راحتی فرزندان ممکن است نیاز به ایده های عملی و راه حل های خلاقانه داشته باشد. در این مقاله 9 نکته کاربردی را گردآوری کرده‌ایم که الهام‌بخش اتاق‌های کوچک کودکان می‌شود، حتماً کارهای خلاقانه طراحی شده توسط متخصصان را بررسی کنید!

1.دکوراسیون اتاق خواب کودک: با خطوط ساده شروع کنید

با استفاده از وسایل و لوازم زیاد، دکوراسیون اتاق خواب کودک را کامل نکنید. با توجه به سبک و استایلی که باید اعمال شود، می توان با خطوط ساده تفاوت ایجاد کرد. برای کسانی که می خواهند با لمس های کوچک تفاوت بزرگی ایجاد کنند، می توانند با در نظر گرفتن رابطه رنگ، بافت و الگو، رابطه رنگ دیوار و سایر کف ها را در نظر بگیرند. در تصویر مثال، خاکستری های خنثی و تن های زرد پر جنب و جوش ترکیب شده اند تا تعادل رنگی گرم و سرد را ایجاد کنند.

2. دکوراسیون اتاق خواب کودک: مبلمان چند منظوره

مبلمان چند منظوره برای اتاق خواب های کوچک می تواند فضای کف را ذخیره کند. یک سیستم تخت دو طبقه چند منظوره جمع و جور می تواند چندین عملکرد را در یک بدنه حل کند. شما می توانید نیاز به قفسه کتاب، میز و تخت خواب را با طراحی محصول تک مبلمان برطرف کنید و در نتیجه در فضا صرفه جویی کنید. اگر به یک تخت اضافی نیاز دارید، می توانید فضای زیر تخت را برای نگهداری در نظر بگیرید.

3.دکوراسیون اتاق خواب کودک: از رنگ های زنده استفاده کنید

برای استفاده از رنگ های زنده و روشن می توانید از کفپوش های ساده استفاده کنید که جذابیت رنگ ها را برجسته می کند. رنگ اصلی که رنگ های زنده و متضاد را برجسته می کند، رنگ سفید است. علاوه بر این، کف چوبی جلوه رنگ های سرد را نرم می کند و فضایی گرم ایجاد می کند.

4.دکوراسیون اتاق خواب کودک: مدل های تخت خواب سرگرم کننده

بچه ها این مدل تخت خواب را دوست خواهند داشت که وقتی درهایش بسته است یاد کلبه می اندازد! در صورت تمایل می توانید رنگ اصلی متناسب با دکوراسیون اتاق خواب کودک را تعیین کنید و مدل کلبه ای را با توجه به مفهوم مورد اجرا طراحی کنید. این یک جاذبه هم برای زمین بازی و هم برای محل خواب خواهد بود که بچه ها نمی خواهند از آن خارج شوند.

5. دکوراسیون اتاق خواب کودک: دکوراسیون دیواری جذاب با تنه درخت

می توانید تزئینات دیواری ایجاد کنید که از نظر بصری برای کودکان جذاب باشد و در حین انجام این کار می توانید راه حل های کاربردی تری پیدا کنید. در حالی که قفسه‌ها با شاخه‌هایی طراحی شده‌اند که از تنه درخت بیرون می‌آیند، منظره‌ای جذاب و چشمگیر ایجاد می‌شود. می توانید ایده های دکور دیوار را ارزیابی کنید که دنیای فانتزی کودکان را رنگ آمیزی می کند.

6. دکوراسیون اتاق خواب کودک: در سیستم های ذخیره سازی تجدید نظر کنید

قبل از تزئین مهد کودک، می توان با در نظر گرفتن تعداد کودکان و محدوده اقلام و موادی که قرار است ذخیره شود، سیستم های ذخیره سازی را سازماندهی کرد. سیستم تخت دوطبقه ای با راه حل های منطقی طراحی شده است. حتی فضاهای مرده و خالی نیز با سیستم کشو استفاده می شود. فضای کوچکی را اشغال می کند و فضایی جادار با ظرافت سفید ارائه می دهد.

7.دکوراسیون اتاق خواب کودک: کابینت دیواری

راه حل دیگری که باعث صرفه جویی در فضای کف برای سیستم های ذخیره سازی می شود، در نظر گرفتن سیستم های کابینت دیواری است. مراقب باشید که عمق کابینت را زیاد نگه ندارید. کابینت هایی که با رنگ های مشابه با رنگ دیوار طراحی شده اند، با طراحی چشم نواز خود، چیدمان اتاق را برای شما بسیار آسان می کنند.

8. دکوراسیون اتاق خواب کودک: پرده ها و گوشه ها

پرده ها را می توان با رنگ هایی که با دکوراسیون اتاق کودک سازگار است یا با مدل های برجسته ای که تضاد ایجاد می کنند ترجیح داد. از سوی دیگر، گوشه ها را می توان از نظر زیبایی و عملکرد با قفسه های دیواری تزئینی با راه حل های منطقی ارزیابی کرد.

9.از دکوراسیون اتاق خواب کودک لذت ببرید!

اتاقی که کودک شما را خوشحال می کند اتاقی است که او را سرگرم می کند و به او بهترین احساس را می دهد. پس ایده های دکور را در طیف تخیل کودکان ارزیابی و محدود نکنید. شما می توانید دکورهای دیواری چشم نوازی را با عناصر سرگرم کننده و زیبایی شناسی ایجاد کنید و به راحتی می توانید با یک کفپوش ساده که رنگ ها یا الگوهای زنده را برجسته می کند، کنار بیایید. با خیال راحت از رنگ های زنده و روشن در دکوراسیون اتاق خواب کودک استفاده کنید.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید