15:32 , 1401/8/12
کد خبر: 000016356
بازدید: 1249
80 دانشجوی شریف ممنوع الورود شدند

معاون آموزشی دانشگاه شریف چنین اعلام کرده که این دانشگاه نسبت به تعیین تکلیف دانشجویانی که به دلیل دخالت در حوادث اخیر ممنوع الورود شده اند، اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، محمود سعادت با بیان این مطلب گفت: به دستور رئیس دانشگاه برخی دانشجویان به دلیل نقش موثری که در تجمعات اخیر دانشگاه و به ویژه ماجرای سالن غذاخوری داشته اند، ممنوع الورود شده اند.

وی با بیان اینکه طبق آئین نامه شورای انضباطی به رئیس دانشگاه این اختیار داده شده که تا بررسی پرونده دانشجویان متخلف در شورای انضباطی نسبت به ورود آنها به دانشگاه جلوگیری کند.

سعادت ادامه داد: حال نیز برای دانشجویانی که در این حوادث نقشی تاثیرگذار داشتند تشکیل پرونده شده و مستندات مرتبط با پرونده آنها در جلسه شورای انضباطی بررسی شده و برای این افراد تصمیم گیری می شود.

وی همچنین اعلام کرد: در برخی موارد مشکل ورود دانشجویان با وساطت روسای دانشکده ها و معاونان دانشجویی دانشکده ها تا زمان تکمیل بررسی ها  حل شده است.

معاون دانشجویی این دانشگاه افزود: اکنون 30 نفر از این دانشجویان ممنوع الورود مشکلشان حل شده ولی حدود 50 نفر همچنان در این لیست باقی مانده اند که تلاش داریم این تعداد کاهش یابد.

           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید