12:11 , 1401/8/3
کد خبر: 000016179
بازدید: 1576
10 ترفند آرایشی که دخترها باید بدانند (مخصوص تازه کارها)

اگر شما یک مبتدی آرایش هستید، ما 10 روش آسان آرایش را برای شما فهرست کرده ایم که باید بدانید!

ترفند های آرایشی جالب برای تازه کار ها

به گزارش گروه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، اگر در آرایش مبتدی هستید یا خود را در این امر مستعد نمی دانید، نگران آن نباشید! اگر می خواهید با چند حرکت کوچک به ظاهری فوق العاده برسید، ترفندهای آرایش در اختیار شماست! کوچکتر نشان دادن بینی، آرایش چشمی چشم نواز در عرض چند دقیقه با این ترفندها امکان پذیر است. در اینجا ساده ترین ترفند های آرایش برای مبتدیان وجود دارد!

بیشتر بخوانید: راهکارهایی برای داشتن یک آرایش زیبا و طبیعی/ با آرایش هفت قلم خداحافظی کنید

بیشتر بخوانید: اعتیاد به لوازم آرایشی/ جدال سرسخت سرخاب سفیداب و زیبایی طبیعی

1. ساده ترین راه برای زدن کانسیلر

این ترفند کانسیلر برای داشتن پوستی بی‌درنگ و بدون خستگی بدون صرف زمان زیاد ایده‌آل است! با کانسیلری که زیر چشم، دو طرف بینی، وسط پیشانی و روی چانه خود قرار می دهید، می توانید بلافاصله ظاهری آرام و روشن داشته باشید. شما می توانید حلقه های تیره زیر چشم را پنهان می کند و هم جلوه ای درخشان و فوری به پوست می دهد.

2. آرایش چشم ساده

آیا واقعاً آرایش چشم‌های شگفت‌انگیزی را که در اینستاگرام می‌بینید دوست دارید و فکر می‌کنید انجام آن‌ها سخت است؟ جای نگرانی نیست! تنها کاری که باید انجام دهید این است که از سایه های کرمی کمک بگیرید. با پراکنده کردن این سایه چشم در آرایش روزانه و شبانه فقط با انگشتان خود می توانید ظاهری عالی و کاربردی داشته باشید.

3. لب های مات عالی و ماندگار

چه کسانی با رژ لب های مات وسوسه نمی شوند؟ اگر فراموش کردید رژ لب خود را در طول روز تمدید کنید یا نمیخواهید این کار را انجام دهید می توانید از رژ لب های مدادی 24 ساعته کمک بگیرید. این رژ لب های مدادی روکشی مات دارند و فوق العاده ماندگار هستند!

4. بینی نازک و قلمی

آیا بینی خود را کانتور می کنید تا باریک تر به نظر برسد؟ پس یک نکته آرایشی بسیار کاربردی برای شما داریم: از رنگ تیره کانسیلر مورد علاقه خود برای سایز دادن به صورت خود استفاده کنید.! تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ تیره کانتور را به صورت خطی در کناره های بینی و به صورت مثلث کوچک در نوک بینی بمالید و پخش کنید. این کار باعث می شود که بینی شما نازک تر و به سمت بالا به نظر برسد.

5.خط چشم سریع

ما عاشق خط چشم هستیم و همه می دانیم که این ظاهر فوراً همه را متفاوت می کند! اگرچه ممکن است رسیدن به این ظاهر کمی دشوار به نظر برسد، اما اگر یک خط چشم کاربردی را ترجیح می دهید، در واقع بسیار آسان است! اگر به دنبال ساده ترین خط چشم برای کشیدن می گردید، پیشنهاد ما استفاده از خط چشم هایی با نوک نازک است که به راحتی می توانید کامل ترین خط چشم ها را بکشید.

6. ابروهای برجسته و پر

اگر ابروهای شما نازک هستند و می‌خواهید کمی مشخص‌تر به نظر برسند، می‌توانید مداد ابرویی با نوک ظریف و برس ابرو در پشت انتخاب کنید. می توانید شکاف ابروهای خود را با نوک نازک مداد ابرو پر کنید، سپس آنها را با برس حمل کنید تا طبیعی تر به نظر برسند. 

7. آرایش چشم اسموکی

آرایش چشم اسموکی هرگز آسان نبوده است! فقط با خط چشم مشکی خود چند خط ریز در قسمت بیرونی پلک خود بکشید، آن را با نوک انگشت خود پخش کنید و با ریمل آن را تکمیل کنید. چقدر آسان است؟ البته برای این کار به خط چشمی نیاز دارید که به راحتی پراکنده شود اما بعد از ثابت شدن تکان نخورد و جاری نشود. 

8. کانتور طبیعی و فوری صورت

اگر می خواهید کنتور طبیعی و فوری داشته باشید می توانید از برنز کننده ها کمک بگیرید. همچنین می توانید از برنزه کننده خنثی یا با رنگ سرد برای کانتور استفاده کنید.

9. رنگ کانسیلر مناسب را انتخاب کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام آرایش باید به آن توجه کرد، انتخاب رنگ مناسب محصولات پوستی است. رنگ زیرسازی را با امتحان کردن روی گردن می توانید انتخاب کنید و باید دقت کنید که کانسیلر حداکثر 1 تن از کرم پودر روشن تر باشد. اگر یک کانسیلر بسیار سبک زیر چشم بزنید، می توانید از آن ها برای پنهان کردن تیرگی زیر چشم از آن استفاده کنید..

10. آرایش خود را اصلاح کنید

اگر برای آرایش تان خیلی زحمت کشیدید نمی توانید این اجازه را دهید که به راحتی خراب شود. اینجاست که اسپری های تثبیت کننده آرایش وارد عمل می شوند. تنها با اسپری می توانید آرایش خود را در تمام طول روز ماندگار کنید و از براق شدن صورت خود در طول روز جلوگیری کنید. 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید